trakko_man Postat 25 december 2006 Dela Postat 25 december 2006 (redigerat) LÅTNAMN: Akta Tåget ( tillsvidare...) ARTIST/GRUPP: Trakko_man GENRE: Techno LÅTLÄNGD: 0:30 KOMPOSITÖR: Trakko_man PRODUCENT: Trakko_man INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: mp3 STORLEK: 1.04 mb STATUS: Skiss min första techno som jag försöker mig på. skulle vara kul om nån "veteran" inom techno genren kunde kommentera. LISTEN TO TRAKKO_MAN Trakko_man____Akta_T_get__Early_Demo_.mp3 Redigerat 25 december 2006 av trakko_man Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pipedragon Postat 25 december 2006 Dela Postat 25 december 2006 Det där är inte techno:( fast de är jag glad för 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nexustwins Postat 25 december 2006 Dela Postat 25 december 2006 Gillar det, mer trance än techno. Men riktigt bra för att vara din första demo! Jobba på, kan inmte säga mer nu eftersom det bara är 30 sek långt =). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 25 december 2006 Dela Postat 25 december 2006 Sött o gulligt. Strunt i genren nu, det är inte dret viktiga. Känns som du har lite o jobba med, men alla är vi barn i början! Fortsätt i samma anda så kommer det bli bra skall du se! Välkommen hit föresten! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 25 december 2006 Dela Postat 25 december 2006 (redigerat) Det är inte techno. Det är inte trance. Det är knappt dance ens. Det är europop. Och all europop på 90-talet var hårdare än såhär. Jag gillar inte att vara neggo och sur, det här är trots allt ditt första försök. Men jag vill vara ärlig här för jag vet flera 14-åringar som pumpat iväg riktigt bra eurodisco, och vill heller inte se genren ebba ut i nån sorts "nybörjare-standard-genreval för musikdatoranvändare". Redigerat 25 december 2006 av Linus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 25 december 2006 Dela Postat 25 december 2006 Det är inte techno. Det är inte trance. Det är knappt dance ens. 😄 Europop var hårdare än såhär. Men lilla linus då 🙂🙂 Vi skulle ju strunta i genren! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 25 december 2006 Dela Postat 25 december 2006 Vi skulle ju strunta i genren! Du sa det, men inte Trakko. Och din kommentar syntes inte på sidan när jag började lyssna och skrev min kommentar heller. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 25 december 2006 Dela Postat 25 december 2006 Okey då. ja Techno är det ju inte. Inte heller något annat, om möjligt kanske det kan räknas som happy 95 dans. Kanske skall du testa att lyssna på lite techno innan du bestämmer dig för att du vill pyssla med just den genren. Lyssna på lite Adam Bayer tx. Om det nu är mer transig musik du vill göra som det låter som så fins det massor. ta en titt på http://www.trance.nu Vill du seriöst göra sådan musik som du just postat här så skall jag vara din vän och stötta dig i ur och skur, men det känns lite som att du gjort ett spår o låtit det bliva va det blev såattsäga. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pipedragon Postat 25 december 2006 Dela Postat 25 december 2006 Eller så kikar du lite på Ishkurs Guide to electronic music! http://www.di.fm/edmguide/edmguide.html Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Legal Element Postat 25 december 2006 Dela Postat 25 december 2006 Lyssna på lite Adam Bayer tx. lär dig stava. adam blir ledsen 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 25 december 2006 Dela Postat 25 december 2006 Eller så kikar du lite på Ishkurs Guide to electronic music! http://www.di.fm/edmguide/edmguide.html Eller så nyttjar man sina öron sitället för att sina ögon när man vill lära sig om musik! Bara en helt galen tes av ifrån mig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pipedragon Postat 28 december 2006 Dela Postat 28 december 2006 Eller så kikar du lite på Ishkurs Guide to electronic music! http://www.di.fm/edmguide/edmguide.html Eller så nyttjar man sina öron sitället för att sina ögon när man vill lära sig om musik! Bara en helt galen tes av ifrån mig! 🙂 ja man kan ju prova det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 29 december 2006 Dela Postat 29 december 2006 Skit i va alla andra gör och gör det du själv tycker om...Sen kan du alltid experimentera fram nått nytt... Man ska INTE!! låta som alla andra 🙂 Det är för ****** tråkigt 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.