Jump to content
Annons

Jamtracks

StevenP (oregistrerad)

Recommended Posts

StevenP (oregistrerad)
Postat

Tja! Ny här, även om jag vare en trogen "läsare" under en längre period.

Liten fundering såhär på julafton mitt i matstöket; Någon som vet vart man kan hitta "jamtracks" som inte har trummor inlagda? Har hållt på och programera trummor i EZ drummer nu i drygt ett halvår, och antal arbeten börjar sina från mina kamrater samt att jag vill testa lite nya saker. Förövrigt; saknar du trummor på din låt? Hör av dig via mejl till mig så kan jag göra ett försök. Det här med trummprogramering är ju bara för kul alltså...

Cheers

...och god jul givetvis.

Annons
Postat

Jag skulle kunna skicka över lite egna verk utan trummor. Brukar lägga trummor själv men tycker det är tråkigt så jag gör aldrig det bra.

Men vill du prova så varsågod. 🙂

Fast jag hinner inte skicka över något idag tyvärr. Vi får ta det imorgon eller på tisdag.

StevenP (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Ja, okej, ja men det låter kanon. Jag börjar nog knäcka mina befintliga kompisrelationer snart eftersom jag tjatar så jävligt efter nytt material att jobba med 🙂

Så därför prövar jag och fråga lite på annat håll nu.

Men dumpa något i dagarna så ska jag göra mitt bästa!

Redigerat av StevenP
Postat (redigerat)

Sådär! Inom 20 minuter får du en låt att jamma till.

Edit:

Såg att mina inlägg för tillfället är uppe i:

1 234.

Edit 2:

Här finns låten "Fjodor" (utan trummor) att ladda hem. Den går i 150 bpm och 4/4. Inga konstigheter rent taktmässigt.

Redigerat av Eternal
StevenP (oregistrerad)
Postat

Mattias! Har suttit i princip hela dagen och "proggat" så nu är jag i princip klar!

Jag har addat dig på MSN så kan jag kasta över filen där. Jag gillar låten starkt också! 😉

Postat
Mattias! Har suttit i princip hela dagen och "proggat" så nu är jag i princip klar!

Jag har addat dig på MSN så kan jag kasta över filen där. Jag gillar låten starkt också! 🙁

Mattias? Heter du det? Hehe, jag heter Mikael i alla fall. 😄

Ska bli kul att höra din version. Så ska du få höra hur jag programmerade min version. Som sagt så tycker jag det är skitatråkigt så din version är säkerligen bättre.

Kul att du gillar låten. 😄

Vi syns på msn ikväll då.

/Mikael

StevenP (oregistrerad)
Postat

Givetivis heter du Mikael och inte Mattias. Ännu ett skäl att skaffa glasögon snart.. :rolleyes:

Postat
Givetivis heter du Mikael och inte Mattias. Ännu ett skäl att skaffa glasögon snart.. 😕

Haha. Du har till och med skrivit Mattias i mp3:an. 😛

StevenP (oregistrerad)
Postat

Haha, jisses..fan sysslar jag med? 🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.