StevenP (oregistrerad) Postat 24 december 2006 Postat 24 december 2006 Tja! Ny här, även om jag vare en trogen "läsare" under en längre period. Liten fundering såhär på julafton mitt i matstöket; Någon som vet vart man kan hitta "jamtracks" som inte har trummor inlagda? Har hållt på och programera trummor i EZ drummer nu i drygt ett halvår, och antal arbeten börjar sina från mina kamrater samt att jag vill testa lite nya saker. Förövrigt; saknar du trummor på din låt? Hör av dig via mejl till mig så kan jag göra ett försök. Det här med trummprogramering är ju bara för kul alltså... Cheers ...och god jul givetvis.
Eternal Postat 24 december 2006 Postat 24 december 2006 Jag skulle kunna skicka över lite egna verk utan trummor. Brukar lägga trummor själv men tycker det är tråkigt så jag gör aldrig det bra. Men vill du prova så varsågod. 🙂 Fast jag hinner inte skicka över något idag tyvärr. Vi får ta det imorgon eller på tisdag.
StevenP (oregistrerad) Postat 24 december 2006 Postat 24 december 2006 (redigerat) Ja, okej, ja men det låter kanon. Jag börjar nog knäcka mina befintliga kompisrelationer snart eftersom jag tjatar så jävligt efter nytt material att jobba med 🙂 Så därför prövar jag och fråga lite på annat håll nu. Men dumpa något i dagarna så ska jag göra mitt bästa! Redigerat 24 december 2006 av StevenP
Eternal Postat 24 december 2006 Postat 24 december 2006 Ja, ta det lugnt med kompisarna. Haha. Jag återkommer med material. God Jul! 🙂
Eternal Postat 26 december 2006 Postat 26 december 2006 (redigerat) Sådär! Inom 20 minuter får du en låt att jamma till. Edit: Såg att mina inlägg för tillfället är uppe i: 1 234. Edit 2: Här finns låten "Fjodor" (utan trummor) att ladda hem. Den går i 150 bpm och 4/4. Inga konstigheter rent taktmässigt. Your browser does not support the HTML5 audio tag Redigerat 26 december 2006 av Eternal
StevenP (oregistrerad) Postat 27 december 2006 Postat 27 december 2006 Mattias! Har suttit i princip hela dagen och "proggat" så nu är jag i princip klar! Jag har addat dig på MSN så kan jag kasta över filen där. Jag gillar låten starkt också! 😉
Eternal Postat 28 december 2006 Postat 28 december 2006 Mattias! Har suttit i princip hela dagen och "proggat" så nu är jag i princip klar! Jag har addat dig på MSN så kan jag kasta över filen där. Jag gillar låten starkt också! 🙁 Mattias? Heter du det? Hehe, jag heter Mikael i alla fall. 😄 Ska bli kul att höra din version. Så ska du få höra hur jag programmerade min version. Som sagt så tycker jag det är skitatråkigt så din version är säkerligen bättre. Kul att du gillar låten. 😄 Vi syns på msn ikväll då. /Mikael
StevenP (oregistrerad) Postat 28 december 2006 Postat 28 december 2006 Givetivis heter du Mikael och inte Mattias. Ännu ett skäl att skaffa glasögon snart..
Eternal Postat 28 december 2006 Postat 28 december 2006 Givetivis heter du Mikael och inte Mattias. Ännu ett skäl att skaffa glasögon snart.. 😕 Haha. Du har till och med skrivit Mattias i mp3:an. 😛
StevenP (oregistrerad) Postat 29 december 2006 Postat 29 december 2006 Haha, jisses..fan sysslar jag med? 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.