GuitarArt Postat 24 december 2006 Postat 24 december 2006 (redigerat) * LÅTNAMN: Fylle låt! * ARTIST/GRUPP: Kim Gustavsson * GENRE: Diesel driven hårdrock! * LÅTLÄNGD: nån minut! * KOMPOSITÖR: Kim Gustavsson * PRODUCENT: Kim Gustavsson * EV. MEDVERKANDE: Typ inga! * INSPELNINGSÅR: 2006 * FORMAT: mp3 * STORLEK: 1.34 * SKRIVEN: På fyllan dagen innan jul! Bah! * STATUS: en början till nåt? eller nåt!... nån som vill hjälpa till ? Jag satt nyss o fixa ihop nåt nu efter 9 öl o 1 liter vatten! Började nånstanns vid 1, kvart över 1... o mixtrade ihop nåt... får väl se vad det slutar upp med för nåt det här... Nu återgår jag till ölen o snart sängen! puss o kram o god jul allesammans!! Fylle låten! Kim_Gustavsson___Fylle_l_t.mp3 Redigerat 24 december 2006 av GuitarArt
GuitarArt Postat 25 december 2006 Trådstartare Postat 25 december 2006 (redigerat) Men det är ju kul att folk skriver, det gillar vi verkligen! *ironi!* 😉 nån av dessa som besökt tråden måste ju ha något o säga!! Redigerat 25 december 2006 av GuitarArt
ynot Postat 25 december 2006 Postat 25 december 2006 det är sent du har inte skrivigt något på minna ...trådar 😉 men skit i det..bra lirat...lyssnad på direkt länken den försvan. men det jag han o höra var bra men för att sitta i mitt hjärta behövs sång eller en djävla super gura... Gott jobbat.. Ynot
GuitarArt Postat 25 december 2006 Trådstartare Postat 25 december 2006 tack iaf 🙂 Jag hade inte några större planer på o sjunga något, eftersom man sjunger som en kratta o låter som en påse nötter när man har fått i sig en del alkohol! 😎 Men ska väl bara försöka hitta en vettig sångare... ren/growl/skreetch... (nån sångare som lust o improvisera?) Men som alltid när jag sitter o skriver så kommer jag inte så mycket längre än så här oftast, om jag inte har sång eller s.k "med-hjälpare/medarbetare"... Får väl hoppas på nån slut produkt av detta då 🙂 så man kan tillfredställa dina sinnen! ;D hehe
ynot Postat 25 december 2006 Postat 25 december 2006 GOD GUD PÅ DIG 😛 Your browser does not support the HTML5 audio tag
intothesea Postat 25 december 2006 Postat 25 december 2006 Låter riktigt bra! Vad sägs om ett samarbete när julrushen är över?
Altzi Postat 25 december 2006 Postat 25 december 2006 Låter kanon, kanske kan beställa några låtar av dig hahaha...kan du inte få till det nykter så bjuder jag på öl hahaha.... ha de!! 😎
GuitarArt Postat 26 december 2006 Trådstartare Postat 26 december 2006 (redigerat) Låter kanon, kanske kan beställa några låtar av dig hahaha...kan du inte få till det nykter så bjuder jag på öl hahaha.... ha de!! 🙁 hehe 😎 tack som attan! Jag skriver väldigt mycket varierande musik inom s.k genren "metal"... 🙂 allt från power till death/core... 🙂 Skriver rätt mycket till mina 2 band... men det blir väldigt mycket material som inte används.. oxå... Öl är väldigt välkommet i mitt arbete så ;D haha! Men kan sitta med en platta öl o se vad mer man kan göra ;D så skickar jag upp lite mer ideer/intron/halva låtar/klara i den här tråden 🙂 så kanske ni/du finner nåt intressant 😎 om det inte används till något då... 🙂 Heipa! 🙂 Redigerat 26 december 2006 av GuitarArt
GuitarArt Postat 26 december 2006 Trådstartare Postat 26 december 2006 Låter riktigt bra!Vad sägs om ett samarbete när julrushen är över? 😎 tackar! Det skulle vara kul 🙁 Hojta till när du har tiden och orken! 😎
GuitarArt Postat 26 december 2006 Trådstartare Postat 26 december 2006 Det låter riktigt bra! Tackar 🙁
GuitarArt Postat 26 december 2006 Trådstartare Postat 26 december 2006 (redigerat) GOD GUD PÅ DIG 🙁 Your browser does not support the HTML5 audio tag HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA!! What the fuck! HAHAHA Höll på o trilla av stolen när jag hörde det!!! faaan va kul!!! höll på o vika mig trippelt!!! "...lite av huggt här va?"HAHAHA Redigerat 26 december 2006 av GuitarArt
intothesea Postat 26 december 2006 Postat 26 december 2006 Låter riktigt bra!Vad sägs om ett samarbete när julrushen är över? 😄 tackar! Det skulle vara kul 😆 Hojta till när du har tiden och orken! 😄 Will do!
GuitarArt Postat 18 januari 2007 Trådstartare Postat 18 januari 2007 (redigerat) hopp, en liten mindre uppdatering efter att ha lyckats hitta lite gammalt crap man gjort för typ 1-2 år sedan!! hahah!! Hade precis glömt bort att jag hade lite påbörjat material som aldrig blev något av... Your browser does not support the HTML5 audio tag tänkte göra ny produktion på den se vad som händer om man finner intresset! klick här också! - en annan sak lite off topic... 😕 Redigerat 18 januari 2007 av GuitarArt
pirateKING Postat 18 januari 2007 Postat 18 januari 2007 Schysst låt. Tunn ljudbild. Känns som det saknas en hel del register. Men det låter bra iallafall. Bra spelat också. Sång saknas ju såklart. Svårt att säga nåt mer. Altzi, sjung på detta nu!
GuitarArt Postat 18 januari 2007 Trådstartare Postat 18 januari 2007 Schysst låt. Tunn ljudbild. Känns som det saknas en hel del register. Men det låter bra iallafall. Bra spelat också. Sång saknas ju såklart. Svårt att säga nåt mer. Altzi, sjung på detta nu! Varför denna ljud bild, är för att filen är sparad i VÄÄÄÄÄÄÄLDIGT låg kvalle! men det är mer låt ideén o så... tack iaf! Sång måste, men eftersom man inte har nån vidare pipa själv så äre svårt! o svårt dessutom att hitta bra o villiga sångare att vilja test sjunga in lite crap, bara för skoj skull! 😮
GuitarArt Postat 7 maj 2007 Trådstartare Postat 7 maj 2007 (redigerat) jahopp... den här tråden har varit lite död på senaste... Jag menar, jul är ju ffs över 😳 har själv uppdaterat mig en del! 😱 Hojta till om det finns något intresse av sammarbete... söker även band medlemar för att kompletera detta "band"... blow the stage off!! Cheers Redigerat 7 maj 2007 av GuitarArt
Fangus Postat 8 maj 2007 Postat 8 maj 2007 Jaha, det första jag såg när ja kom in på detta forum var tråden "Alkohol & Metal"! Klart som fan man besöker den ;D Skyssta låtar som vanligt Kim! 😱
Fredrik Lindberg Postat 19 maj 2007 Postat 19 maj 2007 Fan va grymt! Är det en POD? Vad använder du för utrustning?
GuitarArt Postat 30 maj 2007 Trådstartare Postat 30 maj 2007 Fan va grymt! Är det en POD? Vad använder du för utrustning? Det är ingen pod eller nån sorts av "plåt/plast-låda". Orka POD, tycker verkligen inte om den. använde följande: Nyqvist EQ Dynamics (Compressor) + (Gate) Green Machine (dist) GuitarRig II (högtalar lådorna) Waves Rcomp Sonalksis Stereo/Mono Compressor + frequency analyzer. 🙂 Har bytt lite, testade demo av Revalver! Monster mäktig vill jag bara säga! Köper orgianlet inom kort... Sen en annan högtalar simulator! 🙂
GuitarArt Postat 30 maj 2007 Trådstartare Postat 30 maj 2007 Jaha, det första jag såg när ja kom in på detta forum var tråden "Alkohol & Metal"!Klart som fan man besöker den ;D Skyssta låtar som vanligt Kim! 🙂 HAHA... härligt Angus!! Tack du... ska lägga upp lite mer skit inom kort... Sitter o fingrar på lite ideer, men som vanligt, så är det JÄVLIGT tråkigt utan sammarbete och/eller sång!!! HUMPF! 🙂
Fangus Postat 7 juli 2007 Postat 7 juli 2007 (redigerat) Jaha, det första jag såg när ja kom in på detta forum var tråden "Alkohol & Metal"!Klart som fan man besöker den ;D Skyssta låtar som vanligt Kim! 😛 HAHA... härligt Angus!! Tack du... ska lägga upp lite mer skit inom kort... Sitter o fingrar på lite ideer, men som vanligt, så är det JÄVLIGT tråkigt utan sammarbete och/eller sång!!! HUMPF! 😆 kalvkött. edit: bytte ut inlägget mot kalvkött. Redigerat 14 november 2008 av Fangus
Fangus Postat 14 november 2008 Postat 14 november 2008 nu är det väll ändå dags för nya kommentarer här eller? 😛
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.