Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Nu hänger jag inte med?? Menar du att någon fejkar och kallar sig gud fast han inte är gud? Så kan man väl inte göra!!

Lugn VaCum! 🙁

Om någon utger sig för att vara Gud så är det självklart att han är Gud!

Ta mig till exempel, jag kallar mig för ®offe och vem är jag?

Jo - ®offe. Se där! Inte för att jag på intet sätt vill jämföra mig med Gud men ändå!

Ta ett annat exempel. Egghuvud. Vem är det tror du? Jo: Egghuvud.

Ja så där kan man hålla på hela da'n, men det är klart att Gud är Gud, allt annat vore Gudlöst. 😱

Någon kanske tror att detta är helt gripet ur luften men om ni läser noga så ser ni att jag lagt ner en del research. (Egghuvudexemplet tillexempel!)

Hur vet jag då att Egghuvud är Egghuvud? Jo jag har kollat i kyrkobokföringen, och där funnit Egghuvuds farfar, som egentligen hette Egghufvud. Skulle egentligen använt den där demonikcquss i mitt exempel men det är så himla svårstavat. För att inte tala om hans farfar. (Demonukknases eller nå't)

Är jag den ende intellektruelle på de härna forumet eller? 😄

®offe

(vars farfar hette ®oarufnur den Bleke, numera den döde )

puuh. Skönt att få veta hur det ligger till egentligen nån gång. Tack!

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.