VacUm Postat 6 augusti 2004 Dela Postat 6 augusti 2004 Någon tog upp dehär med det dåliga hemska vädret och allt regn och hur hemskt det var med allting för nån månad sen här på forumet. Minns jag rätt så var det ett öppet brev till gud själv där nån (var de Hammagrella?) tyckte att han minsann skulle vrida på vackert-väder-kranen. Gud hör bön! Men han vred på lite väl bra! Här sitter man som en svettig gris, måste ducha minst 2 gånger om dagen, tvätthögen växer som aldrig förr och livet är rent ut sagt olidligt. Först efter klockan 21.00 kan man fundera på att ta sig för något vettigt. Så gud, kan man inte få nåt mittemellan? Tänkte mig 22 grader, en frisk svalkande bris som lägger sig samtidigt som solen går ner och så kanske en kort regnskur sådär klockan fem på morgonkvisten så luften går att andas ordentligt. Det kan väl inte vara så himla svårt att ordna? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 6 augusti 2004 Dela Postat 6 augusti 2004 Gud hörde din bön i stockholm idag.. det var schönt att ligga i parken på en filt och lapa solsken med lätt bris i luggen.. 😆 🙂 ..men det är inte roligt att dra i gång riggen om kvällarna..sejten vad svettigt det blir efter en stund när värmen från instrumenten, datorerna o allt...kvadrupliceras.. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 7 augusti 2004 Dela Postat 7 augusti 2004 nu är det lagomt ljumet 😉 jag är hemskt mager, så all värme bara pyser ur mig 😆 jag var reptil i mitt förra liv 🙂 det får gärna vara 35+grader fram till februari 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
VacUm Postat 7 augusti 2004 Trådstartare Dela Postat 7 augusti 2004 nu är det lagomt ljumet 😆 jag är hemskt mager, så all värme bara pyser ur mig 🙁 jag var reptil i mitt förra liv 😆 det får gärna vara 35+grader fram till februari 😎 Usch nä.. Det är väl jag som är för fet då... Tycker det är apjobbigt när det överstiger 25 grader. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L.C Postat 7 augusti 2004 Dela Postat 7 augusti 2004 Där jag är nu kan man klaga. Leveldesign.nu håller sitt andra officiella LAN på en vind i GBG och när solen gasar på dagarna på husets svarta tak lider man här. Vatten....... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
VacUm Postat 7 augusti 2004 Trådstartare Dela Postat 7 augusti 2004 Själv sitter jag för det mesta i korridorens gemensamma kök (svalare där av nån anledning) och gör ingenting. Ska ta mig in till stan i eftermiddag och svalka ner mig med lite öl tänkte jag... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stinkey (oregistrerad) Postat 7 augusti 2004 Dela Postat 7 augusti 2004 Folk betalar ju för att åka till värmen. Tänk vad vi sparar. 😆😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spaceman Postat 7 augusti 2004 Dela Postat 7 augusti 2004 Själv har jag nyrligen gått semester hela augusti, och hade sett fram emot att pula med musikprylarna hela dagar och nätter eftersom sommaren 2004 varit enda stort suck. Vad händer då? Jo, då blir det högtryck och solsken. Jag tror jag ska klaga hos SMHI... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
VacUm Postat 7 augusti 2004 Trådstartare Dela Postat 7 augusti 2004 Själv har jag nyrligen gått semester hela augusti, och hade settfram emot att pula med musikprylarna hela dagar och nätter eftersom sommaren 2004 varit enda stort suck. Vad händer då? Jo, då blir det högtryck och solsken. Jag tror jag ska klaga hos SMHI... 😆 Exakt! Nu måste du ju ut och bada o grejja istället! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
fudgesson Postat 7 augusti 2004 Dela Postat 7 augusti 2004 Här är otroligt varmt. Termometern på balkongen visar 45grader (i solen) Kan nog inte stämma men varmt är det...puh! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
VacUm Postat 7 augusti 2004 Trådstartare Dela Postat 7 augusti 2004 Här är otroligt varmt. Termometern på balkongen visar 45grader (i solen)Kan nog inte stämma men varmt är det...puh! Aj! Själv är jag nykommen från krogen (du kan inte ana hur mycket jag får använda backspace just nu) och svettas ÄNDÅ som en hel gris. Obegripligt.. Klockan är strax 02.00 och det är varmt som i helvetet! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 7 augusti 2004 Dela Postat 7 augusti 2004 Aj! Själv är jag nykommen från krogen Jag med. Jobbat på krogen sen 11 i morse. & rätt varm i huet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
VacUm Postat 8 augusti 2004 Trådstartare Dela Postat 8 augusti 2004 Aj! Själv är jag nykommen från krogen Jag med. Jobbat på krogen sen 11 i morse. & rätt varm i huet. uuuj. Var jobbar du?? Själv va ja på Glen Miller Café de sista kollade rutten jazz.. (fan va dåligt de kan va ibland!!!) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 8 augusti 2004 Dela Postat 8 augusti 2004 vintern är här 😮 bara 28 idag 😆 *långkalsong på* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
TonyHEX Postat 8 augusti 2004 Dela Postat 8 augusti 2004 Klockan är 13:13, solen ligger inte på....utetermometern visar 30 grader C. Törs inte ens gissa hur varmt det är här inne. Nog för det är skönt med lite sol och värme, men det här är ju bara jobbigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gud (oregistrerad) Postat 8 augusti 2004 Dela Postat 8 augusti 2004 Ni är då aldrig nöjda. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jazzman Postat 8 augusti 2004 Dela Postat 8 augusti 2004 Jag tror jag ska klaga hos SMHI... 😮 Gör det! 92 av 93 prognoser slog rätt i juli 🙂 Det är större chans att vädret blir som det var igår än att lita på smhi 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stinkey (oregistrerad) Postat 8 augusti 2004 Dela Postat 8 augusti 2004 Ni är då aldrig nöjda. Det kan alltid bli bättre!!! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wintermute Postat 8 augusti 2004 Dela Postat 8 augusti 2004 Det sura är att det kommer nu när semestern är över, jag har en 3 veckors inspelning och studion ligger nästan högst-jävla-upp. Det blir KOKHETT när solen ligger på... såhär blev det, fast ännu värre, förra sommaren när vi spelade in plattan med mitt band. Det var kanske det värsta jag varit med om i mitt liv, vad gäller hetta. Nu har vi har iofs gavleån som rinner förbi strax utanför... haha. dyka ner i lort-bäcken mellan tagningarna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 9 augusti 2004 Dela Postat 9 augusti 2004 (redigerat) och sen så kroknar gurorna något hejdlöst i fuktig värme 🙂 2 stycken får vi stämma upp och en ner (?) !! 😆 "värst" var det för Mike B. och gänget (Frankfurt) för en vecka sen på ett festivalgig i England då solen lyste som värst fick han stämma efter varje låt och justera mitt i 🙁 *rys* de enda som håller "färgen" är syntarna 😄 --edit-- jag tror ivarjefall att det är Hacke som är Gud ! med efternamnet Hörbön som det står utefter vägarna 😆 Redigerat 9 augusti 2004 av Rockfart Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
VacUm Postat 9 augusti 2004 Trådstartare Dela Postat 9 augusti 2004 jag tror ivarjefall att det är Hacke som är Gud !med efternamnet Hörbön som det står utefter vägarna 🙂 Nu hänger jag inte med?? Menar du att någon fejkar och kallar sig gud fast han inte är gud? Så kan man väl inte göra!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 9 augusti 2004 Dela Postat 9 augusti 2004 Gud... Jag tycker du får gå en mastringskurs i temperatur.. så vi får lite bättre nivåer... Idag är det väl helt ok...har du kört L2:an på solen idag?..det är rätt bra tryck nu... 😆 . . . 😏 ..sorry..det är värmen som gör att man blir lite rolig i pallet... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Egghuvud Postat 9 augusti 2004 Dela Postat 9 augusti 2004 blir mer och mer löskokt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
VacUm Postat 9 augusti 2004 Trådstartare Dela Postat 9 augusti 2004 Han får ju jämna ut nivåerna så dessa peakar som vi haft senaste veckan inte blir så våldsamma. tips: Överdriv komprimeringen och sänk outputen lite så ska det nog jämna ut sig lite. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 11 augusti 2004 Dela Postat 11 augusti 2004 Ahhh. Lite skönt att solen är bakom moln idag. Första dagen på länge man inte behöver flänga till plajan för att steka sig i 30 graders värme o flukta halvnakna bejbs hela dagen. 😄 Tur det, sista dagen att svara skatteförvaltningen idag... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 12 augusti 2004 Dela Postat 12 augusti 2004 Ahhh. Lite skönt att solen är bakom moln idag. Första dagen på länge man inte behöver flänga till plajan för att steka sig i 30 graders värme o flukta halvnakna bejbs hela dagen. 😎 Tur det, sista dagen att svara skatteförvaltningen idag... 😆 Och NU har jag skickat mitt kärleksbrev till dem. Gäsp. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
®offe Postat 12 augusti 2004 Dela Postat 12 augusti 2004 Nu hänger jag inte med?? Menar du att någon fejkar och kallar sig gud fast han inte är gud? Så kan man väl inte göra!! Lugn VaCum! 😉 Om någon utger sig för att vara Gud så är det självklart att han är Gud! Ta mig till exempel, jag kallar mig för ®offe och vem är jag? Jo - ®offe. Se där! Inte för att jag på intet sätt vill jämföra mig med Gud men ändå! Ta ett annat exempel. Egghuvud. Vem är det tror du? Jo: Egghuvud. Ja så där kan man hålla på hela da'n, men det är klart att Gud är Gud, allt annat vore Gudlöst. 😉 Någon kanske tror att detta är helt gripet ur luften men om ni läser noga så ser ni att jag lagt ner en del research. (Egghuvudexemplet tillexempel!) Hur vet jag då att Egghuvud är Egghuvud? Jo jag har kollat i kyrkobokföringen, och där funnit Egghuvuds farfar, som egentligen hette Egghufvud. Skulle egentligen använt den där demonikcquss i mitt exempel men det är så himla svårstavat. För att inte tala om hans farfar. (Demonukknases eller nå't) Är jag den ende intellektruelle på de härna forumet eller? 🙂 ®offe (vars farfar hette ®oarufnur den Bleke, numera den döde ) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 13 augusti 2004 Dela Postat 13 augusti 2004 Nu hänger jag inte med?? Menar du att någon fejkar och kallar sig gud fast han inte är gud? Så kan man väl inte göra!! Lugn VaCum! 😉 Om någon utger sig för att vara Gud så är det självklart att han är Gud! Ta mig till exempel, jag kallar mig för ®offe och vem är jag? Jo - ®offe. Se där! Inte för att jag på intet sätt vill jämföra mig med Gud men ändå! Ta ett annat exempel. Egghuvud. Vem är det tror du? Jo: Egghuvud. Ja så där kan man hålla på hela da'n, men det är klart att Gud är Gud, allt annat vore Gudlöst. 😆 Någon kanske tror att detta är helt gripet ur luften men om ni läser noga så ser ni att jag lagt ner en del research. (Egghuvudexemplet tillexempel!) Hur vet jag då att Egghuvud är Egghuvud? Jo jag har kollat i kyrkobokföringen, och där funnit Egghuvuds farfar, som egentligen hette Egghufvud. Skulle egentligen använt den där demonikcquss i mitt exempel men det är så himla svårstavat. För att inte tala om hans farfar. (Demonukknases eller nå't) Är jag den ende intellektruelle på de härna forumet eller? 😎 ®offe (vars farfar hette ®oarufnur den Bleke, numera den döde ) 😆😆😆 Ibland e du bara bäst, Roffe!! 😆 Å när du ente e de e du väl nästbäst då typ... fast eftersom jag inte vet vem som skulle kunna vara bättre får du väl bara bäst då oxå... bara bäst lixom! 😆 Bäst jag går å lägger mig nu.... <hick><gäsp>! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Johan Ekströmer (oregistrerad) Postat 13 augusti 2004 Dela Postat 13 augusti 2004 (redigerat) kallt.. 😄 Redigerat 13 augusti 2004 av Johan Ekströmer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 13 augusti 2004 Dela Postat 13 augusti 2004 Någon kanske tror att detta är helt gripet ur luften men om ni läser noga så ser ni att jag lagt ner en del research. (Egghuvudexemplet tillexempel!) Hur vet jag då att Egghuvud är Egghuvud? Jo jag har kollat i kyrkobokföringen, och där funnit Egghuvuds farfar, som egentligen hette Egghufvud. Skulle egentligen använt den där demonikcquss i mitt exempel men det är så himla svårstavat. För att inte tala om hans farfar. (Demonukknases eller nå't) Är jag den ende intellektruelle på de härna forumet eller? 😄 ®offe (vars farfar hette ®oarufnur den Bleke, numera den döde ) 😉😆 .. har lagt ner en del research ..som gubben i lådan dyker du upp och levererar...skönt ®offe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.