Joelstromgren Postat 23 december 2006 Postat 23 december 2006 (redigerat) * LÅTNAMN: När juldagsmorgon glimmar * ARTIST/GRUPP: Jag & Saxofon Joel * GENRE: Julmusik * LÅTLÄNGD: ca 3 min * KOMPOSITÖR: * PRODUCENT: Jag * EV. MEDVERKANDE: Jag, Joel karlsson. * INSPELNINGSÅR: 2006 * FORMAT: mp3 * STORLEK: ca 3 mb * STATUS: Färdig * LÅTLÄNK http://www.speedyshare.com/286841432.html God kväll på er. Här har ni klassikern "När juldagsmorgon glimmar" som jag och min trogne saxofonvän gjorde en variant av. 😛 Lite feedback angående ljud o sådär hade varit trevligt, ja ni vet. God jul på er! 🙂 Redigerat 24 december 2006 av Joelstromgren
Joelstromgren Postat 24 december 2006 Trådstartare Postat 24 december 2006 Kul att så många har kommenterat 🙂😮
Zipzap Postat 27 december 2006 Postat 27 december 2006 Vilket program har du använt för att spela in? Cubase?
Wernborg Postat 27 december 2006 Postat 27 december 2006 (redigerat) God kväll på er.Här har ni klassikern "När juldagsmorgon glimmar" som jag och min trogne saxofonvän gjorde en variant av. Hej. Hörde en inspelning med er, ett jam av nåt slagt i en tidigare tråd och hoppades att detta verkligen skulle va en variant, men...... tråkigare än så här blir det inte..... tyvärr. Dock välspelat och rent och snyggt inspelat. Edit: stavfel Redigerat 27 december 2006 av Wernborg
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.