Reggaekungen (oregistrerad) Postat 23 december 2006 Dela Postat 23 december 2006 (redigerat) Hej alla ! Har i dagarna köpt ett 002 rack Factory, och är mycket imponerad och nöjd. Förutom när jag öppnar en session som jag tidigare jobbat med så funkar det inte att dra i reglarna ??????? Dom är helt stilla , händer ingenting när man rar i reglarna!!!!!!!? Är det nån som har samma problem ?????? har varit inne på digi support, men hittar ingen hjälp. 😛 Redigerat 23 december 2006 av Reggaekungen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christoffer Bergfors Postat 24 december 2006 Dela Postat 24 december 2006 Det är inte så att du automatiserat en massa volymautomation? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Murdock Postat 25 december 2006 Dela Postat 25 december 2006 I så fall skulle dom gå att dra i för att sen åka tillbaka till ursprungsläget. Är spåren inaktiverade tro? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Reggaekungen (oregistrerad) Postat 27 december 2006 Dela Postat 27 december 2006 nej , ingen automation är gjord, fattar inte!!!!!!! Nån som vet var man kan hitta ref guide? brukar va i help, men dom fälten är gråa.......!!!!!! hittar inget på digis hemsida!!! man måste ju en manual tycker man !!!Eller !!! 😉 Som pdf!! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 27 december 2006 Dela Postat 27 december 2006 kolla automationer/låsta spår/inaktivaspår/ etc. kan du inte sno ljudfilernapålåten istället o låta originalfilen vara ifred?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
aolsson Postat 27 december 2006 Dela Postat 27 december 2006 nej , ingen automation är gjord, fattar inte!!!!!!! Nån som vet var man kan hitta ref guide? brukar va i help, men dom fälten är gråa.......!!!!!! hittar inget på digis hemsida!!! man måste ju en manual tycker man !!!Eller !!! 😉 Som pdf!! 😳 Länk Manual finns under support/download/tech docs Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
aolsson Postat 27 december 2006 Dela Postat 27 december 2006 Hej alla !Har i dagarna köpt ett 002 rack Factory, och är mycket imponerad och nöjd. Förutom när jag öppnar en session som jag tidigare jobbat med så funkar det inte att dra i reglarna ??????? Dom är helt stilla , händer ingenting när man rar i reglarna!!!!!!!? Är det nån som har samma problem ?????? har varit inne på digi support, men hittar ingen hjälp. 😉 Händer det bara i denns session eller i samtliga? Kan du röra fadern men den påverkar inte volymen? Hur uppför sig pannern? Kan du justera parametrar för pluggar? Det finns ett fönster som heter något med "automation enable" där du kan stänga av och sätta på automation.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Reggaekungen (oregistrerad) Postat 28 december 2006 Dela Postat 28 december 2006 (redigerat) THX sätta på Aut, 😕 THX a lot 😛 och tack för länken. .... hm kan man ladda hem den ?aha h-klicka..mmm....bra Fråga -hur får jag fram hjälpen i programmet? under hjälp(help).?????????????? Redigerat 28 december 2006 av Reggaekungen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.