D Vibe Postat 23 december 2006 Dela Postat 23 december 2006 (redigerat) Tjenare. Tänkte bjuda på en liten julklapp, nämligen en multisamplad bas som jag programmerade i min Sidstation igår. Död länk. Här är en liten demo av ljudet in action, sequencat i Madtracker. Har använt mig av en instrumentenvelop som sätter igång en release ibland, samt en filtereffekt inbyggd i Madtracker, annars så är den rå. Trummor kommer från EZ Drummer, 909-samplingar, Roland JV1010, samt skrammel som jag samplat från mitt kök för 3-4 år sen. Död länk Ljudet är royaltyfritt, så använd det hur ni än vill, dock så tar jag gärna emot ett litet e-mail om ni bestämmer er för att använda det, gärna med en liten mp3-sampling .. Samt, så blir jag glad av en öl om vi möts nånstans där ute; därför faller detta under E-mail-ware, samt Beer-ware.. Enjoy, hoppas ni får användning för den 😛 /Daniel Redigerat 27 februari 2007 av D Vibe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 23 december 2006 Dela Postat 23 december 2006 Tack! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 23 december 2006 Trådstartare Dela Postat 23 december 2006 Varsågod 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 23 december 2006 Dela Postat 23 december 2006 Ohh man tackar! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Claes Holmerup Postat 23 december 2006 Dela Postat 23 december 2006 Inget jag har nytta av i den musik jag brukar göra - men man vet ju aldrig vad man kommer att hitta på i framtiden... 😄 Tack så hemskt mycket. Linus och du har börjat en väldigt trevlig trend i att bjuda forummedlemmarna på fina ljud. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 23 december 2006 Trådstartare Dela Postat 23 december 2006 Det är alltid bra att utöka sin ljudarsenal 😛 .. Tycker jag iaf! Hoppas ni får någon användning för den iaf.. God jul! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 29 december 2006 Dela Postat 29 december 2006 lyssnadepådemon,låter bra som fan.. 🙂 nu ska jag ner till studion o spela in lite trummor bara för det... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 29 december 2006 Trådstartare Dela Postat 29 december 2006 Tacktack =) Trummor är kul.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pompe Postat 2 januari 2007 Dela Postat 2 januari 2007 hur gör jag om jag har mac ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 2 januari 2007 Trådstartare Dela Postat 2 januari 2007 hur gör jag om jag har mac ? Hm! Det måste väl gå att läsa wav-filer på en mac? Kan iofs konvertera dem till AIFF om du vill..? /Daniel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pompe Postat 2 januari 2007 Dela Postat 2 januari 2007 Tänkte mer hur jag ska öppna rar-paketet ^^ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 2 januari 2007 Trådstartare Dela Postat 2 januari 2007 http://www.unrarx.com/ .. ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 2 januari 2007 Trådstartare Dela Postat 2 januari 2007 Om det inte funkar så kan jag packa om den till en ZIP .. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pompe Postat 2 januari 2007 Dela Postat 2 januari 2007 *bugar för länk* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 2 januari 2007 Trådstartare Dela Postat 2 januari 2007 *bugar för länk* 'rsågod.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
milton Postat 2 januari 2007 Dela Postat 2 januari 2007 Det är alltid bra att utöka sin ljudarsenal .. Tycker jag iaf! Så sant. Man tackar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 3 januari 2007 Trådstartare Dela Postat 3 januari 2007 Det är alltid bra att utöka sin ljudarsenal .. Tycker jag iaf! Så sant. Man tackar. You're welcome! Gör vad fasen ni vill med det 😕 /Daniel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 5 januari 2007 Dela Postat 5 januari 2007 hur gör jag om jag har mac ? The Unarchiver packar upp alla format 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.