Jump to content
Annons

God Jul! Jag bjuder på en julklapp!

D Vibe

Recommended Posts

Tjenare. Tänkte bjuda på en liten julklapp, nämligen en multisamplad bas som jag programmerade i min Sidstation igår.

Död länk.

Här är en liten demo av ljudet in action, sequencat i Madtracker. Har använt mig av en instrumentenvelop som sätter igång en release ibland, samt en filtereffekt inbyggd i Madtracker, annars så är den rå. Trummor kommer från EZ Drummer, 909-samplingar, Roland JV1010, samt skrammel som jag samplat från mitt kök för 3-4 år sen.

Död länk

Ljudet är royaltyfritt, så använd det hur ni än vill, dock så tar jag gärna emot ett litet e-mail om ni bestämmer er för att använda det, gärna med en liten mp3-sampling .. Samt, så blir jag glad av en öl om vi möts nånstans där ute; därför faller detta under

E-mail-ware, samt Beer-ware..

Enjoy, hoppas ni får användning för den 😛

/Daniel

Redigerat av D Vibe
Dela på andra sajter

Annons

Inget jag har nytta av i den musik jag brukar göra - men man vet ju aldrig vad man kommer att hitta på i framtiden... 😄

Tack så hemskt mycket. Linus och du har börjat en väldigt trevlig trend i att bjuda forummedlemmarna på fina ljud. 😄

Dela på andra sajter

hur gör jag om jag har mac ?

Hm! Det måste väl gå att läsa wav-filer på en mac? Kan iofs konvertera dem till AIFF om du vill..?

/Daniel

Dela på andra sajter

Det är alltid bra att utöka sin ljudarsenal  .. Tycker jag iaf!

Så sant.

Man tackar.

You're welcome!

Gör vad fasen ni vill med det 😕

/Daniel

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.