Jump to content
Annons

Att uppladdade filer på förstasidan

Hellpig

Recommended Posts

Är det bara jag som tycker detta? Man klicka på något som ser intressant ut (utan att kolla vilken kategori det är) och så är det en bild helt utan sammanhang. Varför visas de - såna trådar borde inte ens synas, tycker jag. Hoppas forumet blir mer flexibelt och personligt lättanpassat när den nya communityn kommer upp...

Dela på andra sajter

Annons
Jag förstår inte riktigt vad du menar 🙁

Om någon laddar upp en fil i forumdelen "uppladdade filer" (som jag har för mig att det heter) så skall denna fil förmodligen användas i en annan tråd. Och trots att "uppladdade filer" bara är ett stöd för andra trådar så ser man dessa som egna trådar på förstasidan. Fast hela grejen med en forumdel för uppladdade filer är ju rent tekniskt ett misstag enligt min mening. Det vore bättre att man kunde lägga in filer direkt när man skriver ett meddelande i så fall.

Dela på andra sajter

Håller med, inget jag är jättearg över dock.

Inte jag heller men som en del i diskussion om goda/dåliga tekniska lösningar kan det förtjäna att omnämnas... 🙁

Dela på andra sajter

Har inte tänkt på detta. Var du tvungen att påpeka det? Nu kommer jag säkerligen att störas dagligen. 😉

...och det var i detta ögonblick som Hellpig insåg att han var en profet som öppnade folks ögon...

🙂

Dela på andra sajter

• 4 veckor senare...

Bumpar tråden så att den inte faller i glömska. Det är väldigt irriterande att "uppladdade filer"-trådar kommer upp bland senaste inläggen. Det är nämligen det första jag tittar på eftersom jag är inne på forumet så ofta, att jag ofta inte behöver mycket mer än första sidan, men ibland har halva sidan bestått av enbart uppladdade filer-trådar och i sådana lägen känns det lite jobbigt att de dyker upp där...

Dagens I-landsproblem, jag vet - men likväl irriterande... 😉

Redigerat av Claes
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.