Nexustwins Postat 22 december 2006 Dela Postat 22 december 2006 Visste inte var jag skulle lägga tråden så det fick bli här, Har problem med mjukvaran till "Access - Virus A" Sound driver, Här kommer problemen då: 1. När jag startar "Sound driver" står det följande: "Text not found!", Inget allvarligt kanske men det kan kanske höra ihop med det andra problemet. 2. När jag ska söka efter virusen, hittar den inget. Den söker igenom: Klaviatur, ljudkort & USB adapterna som synthen är kopplad till. Både in & ut men den hittar inget, Har 2 midi kablar en in och en ut vilket är kraven fört att sound driver ska funka enligt vad jag har förstått. Någon som vet vad jag kan göra för att fixa problemet? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 22 december 2006 Dela Postat 22 december 2006 (redigerat) Visste inte var jag skulle lägga tråden så det fick bli här, Övriga program är mitt förslag då det handlar om Emagic SoundDiver. Har problem med mjukvaran till "Access - Virus A" Sound driverPsst, SoundDiver och inte Sound Driver. 1. När jag startar "Sound driver" står det följande: "Text not found!", Inget allvarligt kanske men det kan kanske höra ihop med det andra problemet.Yeah, det här stöter nog de flesta XP-användare på. 😆Med tanke på att SoundDiver är ett många år gammalt Emagic-program som inte uppdaterats sedan Apple köpte dem, så finns det inte mycket till uppdateringar... Har du testat att köra det i kompabilitetsläge för Windows 95 eller Windows 98? 😆 Det finns flera som fått programmet att fungera i XP då. (Text not found visas fortfarande, men för vissa fungerar det trots allt efteråt.) Annars, vad är det i SoundDiver som du behöver? Sysex-överföring? Kunde du kanske använda ett annat program isåfall? Redigerat 22 december 2006 av Linus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nexustwins Postat 22 december 2006 Trådstartare Dela Postat 22 december 2006 Yes, tackar Linus. Du borde ta bort "Inofficiell" före "Forumkung" 😄. Funkar nu, iaf. GAnska jobbigt program att arbeta med när man ska ladda in nya ljudbaker, finns det nått enklare programm eller ett mer funktionellt program för detta? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 22 december 2006 Dela Postat 22 december 2006 (redigerat) hahaha jag kan inte låta bli.. du har fått VIRUS 😄😄 Redigerat 22 december 2006 av IDF Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nexustwins Postat 22 december 2006 Trådstartare Dela Postat 22 december 2006 (redigerat) hahaha jag kan inte låta bli.. du har fått VIRUS 🙂 😄 😄 - Det skämtet har man ju inte hört innan! 😆 Redigerat 22 december 2006 av Nexustwins Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 23 december 2006 Dela Postat 23 december 2006 hahaha jag kan inte låta bli.. du har fått VIRUS 😆 😆 🙂 - Det skämtet har man ju inte hört innan! 🙁 😆😆 sorry jag var bara tvungen. gnatt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nexustwins Postat 23 december 2006 Trådstartare Dela Postat 23 december 2006 🙁 god natt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.