Sython Postat 22 december 2006 Dela Postat 22 december 2006 Hejsan! Kanske inte är rätt ställe för att ställa en sådan här fråga. Jag undrar om det är någon här som har erfarenhet av att turnera som ett litet band i USA? Tips på ställen där man kan hyra vans och släp? .. Gärna ca pris om ni vet.. Tips på var man eventuellt kan hyra föstärkare, trummor och annan ljudutrustning? .. Gärna ca pris om ni vet.. Om inte ovanstående, något företag som kan frakta en egna grejjer till ett hyffsat pris? Någon intressant sida med spännande musikklubbar i USA.. Vet ni något om billiga flygbolag vore jag också glad.. Räknar inte med några svar men vore roligt om något har lite information, eller åtminstånde har lite tips på sökord i google.. Tack på förhand.. / Jocke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tobbe7 Postat 22 december 2006 Dela Postat 22 december 2006 Jag har haft bra hjälp av www.resebolaget.se . En mellanklassbil med v6:a one way mellan två flygplatser i tre dagar inkl en full tank kostar 1240:- enligt resebolaget. Delta Airlines brukar vara billiga. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 22 december 2006 Dela Postat 22 december 2006 Jag har haft bra hjälp av www.resebolaget.se .En mellanklassbil med v6:a one way mellan två flygplatser i tre dagar inkl en full tank kostar 1240:- enligt resebolaget. Delta Airlines brukar vara billiga. jävlar det var ju tokbilligt.. kanske man ska hyra en bil där nästa gång man ska till morsan o farsan i kalmar.. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.