jarlo Postat 22 december 2006 Postat 22 december 2006 ARBETSNAMN: No inspiration ARTIST/GRUPP: Tore Jarlo GENRE: House LÅTLÄNGD: 3.21 KOMPOSITÖR: Tore Jarlo PRODUCENT: Tore Jarlo INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: mp3 STORLEK: 4.7 mb STATUS: Demo Hallå! Nu är jag tillbaka med en ny låt... Lite hårdare och trasigare den här gången. Vad tycks?
Linkowich Postat 22 december 2006 Postat 22 december 2006 Tore, det här var riktigt gött sväng! Rätt "snygg" också. Inte så väldigt hård och trasig imho... Men jag gillar det skarpt. Önskar jag kunde svänga mina lurviga såsom du kan när jag hör den. Angående trasighet.... Skulle vara skoj att höra den efter ett varv i Sonnerts köttkvarn... 😉 Oj nu tog den ju slut. Kunde gott få vara ett par minuter längre!
jarlo Postat 22 december 2006 Trådstartare Postat 22 december 2006 Det där med trasighet var väl i jämförelse med mina tidigare snälla pop-house-låtar 🥰 Och du kanske har rätt i att den är lite kort... Alltid svårt att avgöra hur länge en låt "håller", även om sån här musik generellt sett brukar vara längre... Nåt att fundera på! Tack för att du lyssnade! (och visst hade jag robotdans i tankarna när jag gjorde den här) 😆
Nexustwins Postat 22 december 2006 Postat 22 december 2006 Jodå, fet lead/Bas. Svänger riktigt bra tycker jag, den är kanske lite tunn i början. Skulle vara fint men nån vocxal som man loopar. 😄
ynot Postat 22 december 2006 Postat 22 december 2006 Shake that ..... i will... on a hill close to you.... Come to me .. I will sett you free Water brakeing .throw wind in my face.. and shake it... no one will miss your ......Moves... Gillade detta, skrev lite saker som dök upp i skallen när jag lyssnade... Ligger fint ... Keep om thrasing the void.. Ynot
jarlo Postat 22 december 2006 Trådstartare Postat 22 december 2006 Shake that .....i will... on a hill close to you.... Come to me .. I will sett you free Water brakeing .throw wind in my face.. and shake it... no one will miss your ......Moves... Gillade detta, skrev lite saker som dök upp i skallen när jag lyssnade... Ligger fint ... Keep om thrasing the void.. Ynot Har du tjuvstartat med julnubben? 😆
ynot Postat 22 december 2006 Postat 22 december 2006 (redigerat) nej man flyttar om i studion ....PS tyckte det var bra.. 😆 Men visst fan var det poetiskt 😆 Redigerat 22 december 2006 av ynot
Linkowich Postat 22 december 2006 Postat 22 december 2006 Shake that .....i will... on a hill close to you.... Come to me .. I will sett you free Water brakeing .throw wind in my face.. and shake it... no one will miss your ......Moves... Gillade detta, skrev lite saker som dök upp i skallen när jag lyssnade... Ligger fint ... Keep om thrasing the void.. Ynot eller kanske "Water throwing, break wind in my face" 😄
ynot Postat 22 december 2006 Postat 22 december 2006 Shake that .....i will... on a hill close to you.... Come to me .. I will sett you free Water brakeing .throw wind in my face.. and shake it... no one will miss your ......Moves... Gillade detta, skrev lite saker som dök upp i skallen när jag lyssnade... Ligger fint ... Keep om thrasing the void.. Ynot eller kanske "Water throwing, break wind in my face" 😄 😄
TTA Postat 22 december 2006 Postat 22 december 2006 (redigerat) Me likes! 😄😄😄 Lite kall bastrumma bara, men annars skön. Hmmm...där den slutade hade jag haft ett par takters tystnad för att sedan dra igång ett par rundor till. Redigerat 22 december 2006 av TTA
jarlo Postat 23 december 2006 Trådstartare Postat 23 december 2006 Kul att ni gillar! Nån mer som har lust att kommentera...?
TTA Postat 23 december 2006 Postat 23 december 2006 där den slutade hade jag haft ett par takters tystnad för att sedan dra igång ett par rundor till. Typ två takter då....och på andra takten kommer ett baklänges-svep och sen kör den på med mainpart igen så blir det ett klimax.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.