Light Head Postat 22 december 2006 Dela Postat 22 december 2006 (redigerat) Jag försöker hjälpa en polare att hitta ett enkelt men ändå kraftfullt program att editera vågformer med. Han behöver inte midi och annat,, utan något som liknar Soundforge (för er som känner till det..) Kanske 20-30 paralella spår? Har du ngt tips?? Redigerat 22 december 2006 av Light Head Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Piccazzo Postat 22 december 2006 Dela Postat 22 december 2006 (redigerat) Gratis = Audacity Kostar = Bias Peak Waveburner tror jag ingår i OSX så den e oxå m.a.o gratis. Fast 20-30 Paralella spår vet jag inte om någon av dom klarar utan i så fall är nog Pro Tools det bästa alternativet.Kostar från ca 4 000 - 150 000 kr Redigerat 22 december 2006 av Piccazzo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emil Postat 22 december 2006 Dela Postat 22 december 2006 Mbox mini kostar ju 3000kr. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Limpo Postat 22 december 2006 Dela Postat 22 december 2006 Waveburner ingår i Logic Pro, inte i OSX Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MikkeÖland Postat 22 december 2006 Dela Postat 22 december 2006 Mbox mini kostar ju 3000kr. o där ingår PT LE med 48 spår eller nåt / Mikke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 22 december 2006 Dela Postat 22 december 2006 Som Picazzo redan sagt, Audacity eller Peak. Adobe Soundbooth är i betastadiet just nu (enbart Intel-Mac). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 22 december 2006 Dela Postat 22 december 2006 Mbox mini kostar ju 3000kr. o där ingår PT LE med 48 spår eller nåt / Mikke med music production toolkit.. 32 spår i LE... garageband???????? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 22 december 2006 Dela Postat 22 december 2006 garageband 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MikkeÖland Postat 22 december 2006 Dela Postat 22 december 2006 garageband???????? inte att editera vågformer med ....... eller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 22 december 2006 Dela Postat 22 december 2006 garageband???????? inte att editera vågformer med ....... eller? man vet aldrig.. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
milton Postat 21 januari 2007 Dela Postat 21 januari 2007 (redigerat) Wave Editor!!!! (nyskapande namn....not.) Rätt nysläppt program, helt underbart. Jag har aldrig blivit kompis med Audacity, och Peak är bara för mkt. Testa, det känns väldigt mac-igt = lättanvänt och bara funkar. Jag föll direkt. Kolla in http://audiofile-engineering.com/wave_editor.php Redigerat 21 januari 2007 av milton Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.