Jump to content
Annons

Studios tee-kött

musik (oregistrerad)

Recommended Posts

musik (oregistrerad)

Hej!

Finns Studios t-shirt även i en variant till tjejer, utan snoppmotiv??

p.s. visade den i annonsen för flera stycken (tjejer), och alla tyckte att "hur kan man gå omkring med en t-shirt med en snopp på? d.s.

😎

lampa//:musik

Redigerat av musik
Dela på andra sajter

Annons

Snoppen är starkt förknippad med ljudteknik sedan långt tillbaka. Mikrofonen är ett tydligt exempel på detta, vilket också förklarar varför den är avlång och cylindrisk snarare än klotrund eller kubisk.

I fallet med "Studio-snoppen" så rör det sig ju dessutom en glad och trevlig krabat. Helt enkelt en skoj liten kille som man gärna visar upp för andra. Något som blir extra intressant för tjejor som generellt sett inte har en egen snopp att vifta med.

/Majken

Dela på andra sajter

Jag tror jag förstår...tröjan är alltså till för killar som egentligen vill vifta med sin snopp för att få oss tjejer att både bli illa berörda och börja längta efter just deras snopp men Studiotröjkillarna måste vara för smarta och civiliserade för att verkligen göra något så korkat. Därför tar de på sig en snopptröja. Som surrogathandling, eller vad det heter. 😳

Hmmm...bästa sättet att få många nya kortvariga killkompisar är säkert att ge dem en så'n där "klona-din-snopp" gjutform i julklapp. Gissa om vi skulle bli ovänner sedan när de vill ge mig något att öva på tills de "fixar" mig på riktigt. Gissa om jag skulle köra ner deras snoppkopior i halsen på dem. 😄

EDIT: Nu har jag sett t-tröjan. Jag tycker inte att den liknar en snopp, fast vad vet jag om sådana?

Redigerat av Fredrika
Dela på andra sajter

fast vad vet jag om sådana?

Två damer ligger på knä i trädgårdslandet och ränsar ogräs.

Plötsligt sliter den ena damen upp en gigantisk morot och säger...

-Precis som min gubbes!

-Så stor?

-Nä, men lika skitig

Dela på andra sajter

Hmmm...bästa sättet att få många nya kortvariga killkompisar är säkert att ge dem en så'n där "klona-din-snopp" gjutform i julklapp.

Du Fredrika, vi får ta ett snack nästa jul när det är dags att handla klappar. Du verkar ha koll på vad folk vill ha 😆

---

"generellt sett?"

Det finns undantag, såna som heter Majken och/eller kallas för "ladyboys". 🥰

Dela på andra sajter

Allvarligt, Fredrika: "klonadinsnoppgjutform"? FINNS det sånt 😆 ????

Tyvärr har jag råkat ut för en kille som försökte "flörta" med mig på just det viset. Jag hade inte sinnesnärvaro nog att tvinga honom att svälja den men jag blev sårad.

Dela på andra sajter

Allvarligt, Fredrika: "klonadinsnoppgjutform"? FINNS det sånt 😆  ????

Tyvärr har jag råkat ut för en kille som försökte "flörta" med mig på just det viset. Jag hade inte sinnesnärvaro nog att tvinga honom att svälja den men jag blev sårad.

Jösses. Man kan ju visualisera hur man skulle uppleva en kvinna som raggar på samma premisser.

"Kolla här; en avgjutning av ... osv"

Dela på andra sajter

Jösses. Man kan ju visualisera hur man skulle uppleva en kvinna som raggar på samma premisser.

"Kolla här; en avgjutning av ... osv"

Haha...snacka om att man skulle dissa...

Dela på andra sajter

borbas (oregistrerad)

De där tjejerna måste ha en gnutta livlig fantasi eller lider lite av önsketänkande?

---

Om man ska tänka i de banorna så kan man ju lika gärna kalla det en cylinder med armar, gristryne till huvud och saknar ben.

Det skulle ju vara stötande för de flesta med något fysiskt funktionshinder.

Varför stanna där? Vi kan ju ge oss på dem med ifrågasatt mental balans också!

Den är gul också! Hur rasistiskt och kränkande är inte det?

Den! det är en "Den"! Den saknar kön! Den passar inte in någonstanns. Den måste känna sig utfryst och deprimerad. Hur ska Den någonsinn kunna ställa sig i en gemensam dusch med de andra "gula figurer" utan att bli hånad? "Driver de med de könslösa?" frågar ni er.

---

Det är inget könsorgan, ingen kondom, inte en krukväxt. Det är en j-vla figur som lyssnar i ett par lurar.

Jag ger upp.

edit: (Och om det nu skulle visa sig att det var en snopp. Vafan spelar det för roll?

ingen tvingar er att köpa den, nej? Det finns säkert hundratals andra fi-forum för liknande poänglösa diskussioner)

P.S

Fast ni kanske inte visste att det egentligen är en representation av den modernaste modellen inom traffikflyget?

Redigerat av borbas
Dela på andra sajter

Om jag inte hade sett den här tråden hade jag aldrig kommit på tanken att associera t-shirtmotivet med en snopp. Det är ju inte ens likt. Det närmsta man kommer är att den är lite granna avlång, men inte ens i formen är den särskilt lik en snopp.

Dela på andra sajter

En replik såsom "Nämen vad sött, en miniatyrmodell av din penis" skulle kanske hjälpt...?

Dela på andra sajter

En replik såsom "Nämen vad sött, en miniatyrmodell av din penis" skulle kanske hjälpt...?

hahahaha!

Snacka om att döda den killens själförtroende 😄

Dela på andra sajter

Allvarligt, Fredrika: "klonadinsnoppgjutform"? FINNS det sånt 😄  ????

hahahaha!

Snacka om att döda den killens själförtroende 😄

🙁😎😳

Dela på andra sajter

Vadå snopp!! 😄 Har vi suttit och somnat till i gungstolen?

Jag tog och tittade lite noggrannare på bilden. Nääää....lägg av! 🙁

Är det associations lekar på Forumet?

Med vänlig hälsning

Kalle i Kalmar och hans pappa.

PS Är man mycket konstnärligt lagd kanske det kan bli en "hm hm". 😄 DS

Dela på andra sajter

Jag som brukar associera MYYYCKEEET med snoppar la inte ens märke till det 😛

Nä där ser ni. Lägg av!

Inte ens Pazo klara av den gåtan. Vad "musik" tog rätt svar på får han förklara!

Med vänlig hälsning

Kalle i Kalmar och hans pappa.

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.