Gogg Postat 22 december 2006 Dela Postat 22 december 2006 (redigerat) Tja! * LÅTNAMN: Nu Blir det håll-i-gång * ARTIST/GRUPP: ToJoRO * GENRE: Dansband * LÅTLÄNGD: 2:29 * KOMPOSITÖR: * PRODUCENT: Jonas * EV. MEDVERKANDE: Robin och Tobbe * INSPELNINGSÅR: 2006 * FORMAT: mp3 * STORLEK: 4 Mb * STATUS: Färdig skitlåt! * LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag Vet inte varför jag lägger upp denna men men... klockan är 3 på natten 😎 Sången är... ähum.... inte alls fixan i autotune Aja, ha de gött allesammans! 😉 Puss hej 😱 Redigerat 22 december 2006 av Gogg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 22 december 2006 Dela Postat 22 december 2006 Vad, ehm, vackert. Gillar det subtila användandet av autotunern. Nu ska jag gå och kräkas 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Valdez Postat 22 december 2006 Dela Postat 22 december 2006 Roligt var det!.. så något syfte fyllde det ju!..många trummor i slutet där.. 😎 Jobba på... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gogg Postat 22 december 2006 Trådstartare Dela Postat 22 december 2006 Roligt var det!.. så något syfte fyllde det ju!..många trummor i slutet där.. 😄Jobba på...🙂 Hehe okej, kul att det går att hitta nåt positivt i det hela 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tokai Postat 22 december 2006 Dela Postat 22 december 2006 (redigerat) När jag hade en inspelningsstudio en gång i tiden hade jag vid ett tillfälle ett dansband. Värre perfektionister har jag aldrig stött på. Det skulle låta exakt som alla andra berömda dansband. Samma slicka sound, samma äckliga eko. Det skulle vara otroligt strömlinjeformat - värre pärs en detta har jag nog aldrig varit med om. Punkare som inte kunde spela ett ackord rätt var ju en befrielse från detta. Så varför denna lilla historielektion? Jo - Kalla inte denna Genre för Dansband, hellre nåt annat, för du vet inte vad du har gett dig in på... Dansbandsjävlarna kommer att jaga dig... hooooo!!!! Redigerat 22 december 2006 av Tokai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ynot Postat 22 december 2006 Dela Postat 22 december 2006 Hoppas det finns en glimt ögat... nationalteatern på ectazy får se tändning träffar en bladig lasse stefan ...bjuder in håkan hellström o hittar en autotuner... En saga allt för bra för att vara sann. Ynot Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gogg Postat 22 december 2006 Trådstartare Dela Postat 22 december 2006 Haha 😄 Men nu ska ni inte tro att detta är nåt seriöst! 😄 Snarare tvärtom! Vi var inte ens nyktra 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
1up Postat 22 december 2006 Dela Postat 22 december 2006 Det var riktigt OFF 😄 hehe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ynot Postat 22 december 2006 Dela Postat 22 december 2006 vem fan är det 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
®offe Postat 22 december 2006 Dela Postat 22 december 2006 Ha ha ha ha, VÄRLDSKLASS!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Blodis Postat 23 december 2006 Dela Postat 23 december 2006 Hahaha askul ju 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.