fabian Postat 22 december 2006 Postat 22 december 2006 (redigerat) ... Redigerat 30 december 2006 av fabian
Valdez Postat 22 december 2006 Postat 22 december 2006 Underlig feeling på denna låt..typ folkrap eller nåt..men du har fått ihop det bra tycker jag! lycka till..😎
dajerszz Postat 22 december 2006 Postat 22 december 2006 cool låt. inte min musiksmak. men jag försöker. trust me. jag har inte så mycket att säga mer att ljudbilden är faktist väldigt tråkig. monotom. baskaggen låter obehagligt mullrig. tycker den borde vara mer distink, mer tryck. Sen så tycker jag att hela ljudbilden är väldigt smal. vågar nästan säga att det låter mono. FETARE LJUD! annars ganska nice! peace
ynot Postat 22 december 2006 Postat 22 december 2006 fan du rappar fet..eller vad man säger piska till kompet lite..så tar du dom på volley ynot
karl Postat 22 december 2006 Postat 22 december 2006 inte vad jag brukar lyssna på men det funkar hela vägen...mycket tack vare den schyssta melodiken och harmisarna i versen och det blir inte sämre då du i mina öron rappar klockrent....bra jobbat 😄😄 best / karl
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.