Sebskater (oregistrerad) Postat 21 december 2006 Dela Postat 21 december 2006 Hehe jag satte mig ner och spelade det gamla spelet Street Racer precis... soundtracket kom ifrån av chipmusik från burken......? går det att använda nått program för att komma åt de ljuden? så man kan producera lite chipmusik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 21 december 2006 Dela Postat 21 december 2006 menar du att musiken kom från den inbyggda högtalaren? vad har du för dator egentligen?? jag har inte sett såna på PC sen 486orna.. 😱 jag vet inte vad det är för format, men antagligen ngt slags8/16bitars ljud... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sebskater (oregistrerad) Postat 21 december 2006 Dela Postat 21 december 2006 (redigerat) menar du att musiken kom från den inbyggda högtalaren?vad har du för dator egentligen?? 😉 jag har inte sett såna på PC sen 486orna.. 🙁 jag vet inte vad det är för format, men antagligen ngt slags8/16bitars ljud... HAhahaha jag är rädd att datorn blev införskaffad 1998 så allt är möjligt 🙁 jo det kommer från den inbyggda högtalaren Redigerat 21 december 2006 av Sebskater Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 21 december 2006 Dela Postat 21 december 2006 (redigerat) Fast den interna pc-speakern finns väl även på nya burkar..? Det är därifrån pip och sånt brukar komma när Windows protesterar.. Det går att skicka ljud därigenom också, vanliga samplingar, men det låter illa som fan. Tror man måste kunna programmera för att göra det dock 😳 /Daniel Edit: Oj, vafan.. råkade skriva "existerar" istället för "protesterar" 😄 Redigerat 21 december 2006 av D Vibe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Eternal Postat 30 december 2006 Dela Postat 30 december 2006 Fast den interna pc-speakern finns väl även på nya burkar..? Det är därifrån pip och sånt brukar komma när Windows protesterar.. Det går att skicka ljud därigenom också, vanliga samplingar, men det låter illa som fan. Tror man måste kunna programmera för att göra det dock 🙂 /Daniel Edit: Oj, vafan.. råkade skriva "existerar" istället för "protesterar" Japp, helt riktigt, dem brukar finnas på nya datorer också. Även om jag aldrig sätter in kabeln. 🙂 Det finns program som tillåter en att spela valfria toner genom den högtalaren. Googla på downloads eller google efter: PC SPEAKER PLAY eller liknande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sebskater (oregistrerad) Postat 4 januari 2007 Dela Postat 4 januari 2007 Det finns program som tillåter en att spela valfria toner genom den högtalaren. Tack fan va grymt 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.