Carl Cadello Postat 21 december 2006 Dela Postat 21 december 2006 (redigerat) Här har ni mitt julträd. Barnen fulkomligt öste prylar över den stackars granen. Det finns nog inte en gren utan pynt. Redigerat 21 december 2006 av Carl Cadello Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 21 december 2006 Dela Postat 21 december 2006 Var är de stora hårda paketen från Thomann nånstans? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wernborg Postat 21 december 2006 Dela Postat 21 december 2006 Hej. Så här ser vår gran ut efter att varit klädd ett par dagar. Som ni ser är nedre delen ganska tom på prylar vilket beror på att flickan som kör den blå bilen på bilden har rensat lite. 😉 Er gran är ju jättefin Carl. Vi bestämde oss ett år för att hänga i allt julpynt huset kunde uppbringa i granen. Den såg helgalen ut och hade dessutom två toppar, tur vi hade två stjärnor... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Claes Holmerup Postat 21 december 2006 Dela Postat 21 december 2006 (redigerat) Här har ni mitt julträd.Barnen fulkomligt öste prylar över den stackars granen. Det finns nog inte en gren utan pynt. 🙁 Det var väl inget större fel på den granen. Det är bäst när granen blir välklädd. 🙂 Ett stort fel finns det däremot med den - och det är att den inte ska in förrän lillejulafton. Du fuskar! 😉🙁 Redigerat 21 december 2006 av Claes Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
VacUm Postat 21 december 2006 Dela Postat 21 december 2006 Jag har ingen julgran, men ritade en bild istället. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 21 december 2006 Dela Postat 21 december 2006 Var är de stora hårda paketen från Thomann nånstans? Precis vad jag undrade. Har du inte varit en snäll pojke i år Carl? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 22 december 2006 Dela Postat 22 december 2006 Var är de stora hårda paketen från Thomann nånstans? Precis vad jag undrade. Har du inte varit en snäll pojke i år Carl? 🙂 Nu ska vi inte ta förhastade slutsatser. Grinchen kanske har varit där... 🙂🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Carl Cadello Postat 22 december 2006 Trådstartare Dela Postat 22 december 2006 Nä någon snäll gosse har jag nog inte varit, men jag vet att det står några paket i garderoben.... 😎 Precis. Man skall ta ingranhelvetet dagen innan julafton. Det är min övertygelse men jag hade inte en chans. Nedröstad och nedbrottad dök den upp redan på torsdagen och då hade den ändå stått utomhus ett par dagar.... När det gäller vår gran är jag glad att vi (mamman och pappan) lyckades smussla undan en flyttkartong med ytterligare julpynt. 😳 God Jul på er alla Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 22 december 2006 Dela Postat 22 december 2006 Var är de stora hårda paketen från Thomann nånstans? Precis vad jag undrade. Har du inte varit en snäll pojke i år Carl? 🙂 Nu ska vi inte ta förhastade slutsatser. Grinchen kanske har varit där... 😎😳 Fan den där jävla grinchen han är hos mig varje jul... Jag får aldrig några hårda paket! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.