Nybbe 84 Postat 23 december 2006 Trådstartare Dela Postat 23 december 2006 (redigerat) Kör in sången på ett band o posta den så ska vi nog få ner något på papper...Och ackordförslag som sagt. Sen kan vi spela in den i både Am, Dm & Hm så får vi se vilket ni bölar mest till... Tyvärr så har jag inga band (som e tomma alltså) så jag spelar in sången på mp3-spelaren och skickar den via nätet. Går de bra ? 🙂 Redigerat 23 december 2006 av Nybbe 84 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Smart Cat Postat 23 december 2006 Dela Postat 23 december 2006 Kör in sången på ett band o posta den så ska vi nog få ner något på papper...Och ackordförslag som sagt. Sen kan vi spela in den i både Am, Dm & Hm så får vi se vilket ni bölar mest till... Lova att säga vad det blev 😛 Så vi vet ALDRIG I LIVET!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Smart Cat Postat 23 december 2006 Dela Postat 23 december 2006 Kör in sången på ett band o posta den så ska vi nog få ner något på papper...Och ackordförslag som sagt. Sen kan vi spela in den i både Am, Dm & Hm så får vi se vilket ni bölar mest till... Tyvärr så har jag inga band (som e tomma alltså) så jag spelar in sången på mp3-spelaren och skickar den via nätet. Går de bra ? 😛 Nybbe! Jag har PM´at dig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DjRymd Postat 25 december 2006 Dela Postat 25 december 2006 De skulle inte sitta fel om de fanns ett program där man kan sjunga in sin text och som sedan omvandlar melodin till noter 😉 Melodyne heter det! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ynot Postat 25 december 2006 Dela Postat 25 december 2006 Laborera med sammansatta taktarter, femtakt är ovanligt i västvärlden men det svänger. ord 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nybbe 84 Postat 25 december 2006 Trådstartare Dela Postat 25 december 2006 De skulle inte sitta fel om de fanns ett program där man kan sjunga in sin text och som sedan omvandlar melodin till noter 🙂 Melodyne heter det! 😎 Menar du att det finns ett sånt program 😉 Var får man tag på det ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ynot Postat 25 december 2006 Dela Postat 25 december 2006 kolla hemsidan.meledyn..tror fitzpatrik har agenturen i sverige..kostar mellan 3000-5000 ungefär beroende på version. ynot Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nybbe 84 Postat 25 december 2006 Trådstartare Dela Postat 25 december 2006 kolla hemsidan.meledyn..tror fitzpatrik har agenturen i sverige..kostar mellan 3000-5000 ungefär beroende på version.ynot hmm, det e lite väl mycket pengar för mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phobia Postat 2 januari 2007 Dela Postat 2 januari 2007 Kul tråd - gav bra vibbar. Hur gick det förresten med låten? - Nyfiken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nexustwins Postat 2 januari 2007 Dela Postat 2 januari 2007 Berde det inte vara så enkelt att spela in & sedan editera filen i Melodyne Demo? Då ser man iallafall det i acord, relativt enkelt att översätta det då väll? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nybbe 84 Postat 2 januari 2007 Trådstartare Dela Postat 2 januari 2007 Kul tråd - gav bra vibbar. Hur gick det förresten med låten? - Nyfiken Håller för närvarande på med att sjunga in sången. Sen får vi se hur det blir 😮 eller kanske snarare "höra" 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phobia Postat 10 januari 2007 Dela Postat 10 januari 2007 Kul tråd - gav bra vibbar. Hur gick det förresten med låten? - Nyfiken Håller för närvarande på med att sjunga in sången. Sen får vi se hur det blir 😄 eller kanske snarare "höra" 😛 Kul 🙂 Hur gick det? Berätta 🙂 - J Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.