Jump to content
Annons

Techno, electrolåt, inga replies.. :( *edit*

Betyg  

3 röster

1. 1. Betyg

• 1
      0
    • 2
      0
    • 3
      0
    • 4
      0
    • 5
      1

Recommended Posts

Trabeken (oregistrerad)
Postat (redigerat)

*EDIT* För nedladdning av låt: http://www.speedyshare.com/297804495.html *EDIT*

LÅTNAMN: Chuckie the evil dolphin

ARTIST/GRUPP: oRAK

GENRE: Techno/electro kanske, dålig på genres...

LÅTLÄNGD: 4.08

KOMPOSITÖR: oRAK

PRODUCENT: samma där...

EV. MEDVERKANDE: Anders R

INSPELNINGSÅR: 2006

FORMAT: mp3

STORLEK: 4.74MB

STATUS: Färdig demo. Har gjort en massa musik sen kanske år 2000. Började med FT2, gick över till FL 2 och kör nu både FL 6 + Nuendo 3. Det här är senate låten som är klar. Annars har jag två till låtar på myspace.com/orakbeats om ni vill höra mer. Voicen i introt säger "Jugend" (min kompis som recorda det är väldigt mån om att det kommer fram 😆)

Är inte 100%ig på det ljudtekniska. All kritik önskas. Bra som dålig! Det är kommenterar från opartiska människor jag saknar. Familj och vänner säger självklart, jo men det där är schysst, eller cool låt. Men här kanske jag kan få lite mer ingående och proffsig feedback. Iaf hoppas jag det. 😆

Hare bra, hare krishna!

*edit* Tycker det bara är skumt att ingen har skrivit nån slags kritik eller så om min låt. Alla andra verkar få hur många svar som helst. Har jag gjort nåt fel? och ja, det är jag som är den enda som röstat.. 😄 *edit*

Redigerat av Trabeken
  • 2 veckor senare...
Annons
Trabeken (oregistrerad)
Postat

Hej, tycker bara det är skumt att ingen har svarat något i den här tråden. Alla andra som skickar upp sina låtar verkar få hur många svar som helst. Är det nåt jag gjort fel?

mvh

oRAK...

tsmalmbe (oregistrerad)
Postat

Jag öppnade speedyshare, försökte dra länken in i min spelare. Det verkar inte fungera så jag ger upp. För svårt att lyssna, vi vill ha en direkt mp3-länk i inlägget, då orkar man besvära sig lite mera. Bara som en vink.

Postat (redigerat)

Det är somregel så att ju fler av andras demos du komenterar ju fler får du själv!

Men detta låter väl okey. rätt flummigt.

Kanske lite väl händelselöst.

Redigerat av Lådan
Postat

Jag får inte heller din låt att funka ;O? URL-länken funkar inte i itunes och det går inte att ladda ner på nått sätt från länken

Trabeken (oregistrerad)
Postat

Aja, jag tackar iaf. Jag orkar inte prova mer. Går ju o streama låten + nåra andra från min myspacesida... myspace.com/orakbeats men det e lugnt. Tack för allt ändå!

Tjohej

och ja just det. Jag ska kommentera andras demos i framtiden. Ska försöka hänga här lite oftare bara... 😆

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.