Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Vad har följande mikrofoner för något gemensamt?

Oktava ML-53

Crowley and Tripp Soundstage Image

Crowley and Tripp Naked Eye

Röde NT3

Röde NT1000

Manley Reference Cardioid

Line Audio Design SM6i

BLUE Bluebird

sE Electronics 1A

sE Electronics 3

sE Electronics 2200A

sE Electronics Z5600A

JO - att de finns med i den 10:e omgången testinspelningar, som äntligen har blivit uppladdade till testsiten, som en liten Ljudklapp... 😆

Annons
Postat

Helt underbart!

Din sida har toppat min "10 mest intressanta och informativa internet sida" rekord lange.

Den har klattrat pa mina kollegers listor ocksa.

Fran oss alla till Claes och Christina

Tack och God Jul!

thrinithan (oregistrerad)
Postat

Finemang 😏

Postat

Tack så mycket för berömmet! 🙁 Det värmer verkligen att höra att det blir uppskattat - och just att höra att folk tycker att de har nytta av testinspelningarna är den största drivkraften att fortsätta med detta halvgalna projekt... 🙁

Andra saker (puffskydd, kablar, omvandlare och vad som nu går att försöka göra relevanta testinspelningar med) kommer också till så småningom - var så säkra! 😛

God Jul till alla glada musikanter! 🙁

Postat

Efter att jag lyssnat igenom alla dom nya testerna är jag fortfarande mycket nöjd med min Manley...

Lägg upp spåren under varandra och sola mellan dom olika mickarna...

I rest my case... 😎🙂🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.