Claes Holmerup Postat 21 december 2006 Postat 21 december 2006 Vad har följande mikrofoner för något gemensamt? Oktava ML-53 Crowley and Tripp Soundstage Image Crowley and Tripp Naked Eye Röde NT3 Röde NT1000 Manley Reference Cardioid Line Audio Design SM6i BLUE Bluebird sE Electronics 1A sE Electronics 3 sE Electronics 2200A sE Electronics Z5600A JO - att de finns med i den 10:e omgången testinspelningar, som äntligen har blivit uppladdade till testsiten, som en liten Ljudklapp... 😆
Dimarino Postat 24 december 2006 Postat 24 december 2006 Helt underbart! Din sida har toppat min "10 mest intressanta och informativa internet sida" rekord lange. Den har klattrat pa mina kollegers listor ocksa. Fran oss alla till Claes och Christina Tack och God Jul!
Stolle Postat 24 december 2006 Postat 24 december 2006 Gott jobbat som vanligt Claes! Du är en klippa.
Claes Holmerup Postat 24 december 2006 Trådstartare Postat 24 december 2006 Tack så mycket för berömmet! 🙁 Det värmer verkligen att höra att det blir uppskattat - och just att höra att folk tycker att de har nytta av testinspelningarna är den största drivkraften att fortsätta med detta halvgalna projekt... 🙁 Andra saker (puffskydd, kablar, omvandlare och vad som nu går att försöka göra relevanta testinspelningar med) kommer också till så småningom - var så säkra! 😛 God Jul till alla glada musikanter! 🙁
Lilleman Postat 25 december 2006 Postat 25 december 2006 Efter att jag lyssnat igenom alla dom nya testerna är jag fortfarande mycket nöjd med min Manley... Lägg upp spåren under varandra och sola mellan dom olika mickarna... I rest my case... 😎🙂🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.