Concubine Postat 20 december 2006 Postat 20 december 2006 (redigerat) LÅTNAMN:The Race ARTIST/GRUPP:Concubine GENRE:alternative LÅTLÄNGD:1:51 KOMPOSITÖR:Michael Dohrnér PRODUCENT:Michael Dohrnér EV. MEDVERKANDE:Honda, Kawasaki, yamaha och en ducati INSPELNINGSÅR:2006 FORMAT: mp3 STORLEK: 2.54 STATUS: bli nog inte mer än så här LÅTLÄNK:)soundclick satt hemma och lekte lite....hade ingen riktig låt skriva lust men fingrarna var sugen och ville jobba lite med trum-program för att se om jag kan lära mig hur den funkar och samma sak med cubase. ...är tydligen ocksa lite sugen på sommar igen, det lär ni märka varför ...är egentligen ingen serious projekt men man kan alltid lära sig nåt så skriv gärna några rader om förbättring av mixen så är jag tacksam MVH Micke nu med ny mix...längre ner!!! the_race.mp3 Redigerat 22 december 2006 av Concubine
Dark Of Light Postat 20 december 2006 Postat 20 december 2006 😕 Fräna bågar!!! Nåja dessa kassa datamonitorer tillåter ingen kritisk lyssning men skriver ändå. Kul idé, om än lite monotona trummor. Brum, bruuum.
Jejje Postat 20 december 2006 Postat 20 december 2006 (redigerat) Låter ju riktigt kul! (med alla brum-brum-bilar 😄 ) Redigerat 20 december 2006 av Jejje
Twilight_Zound Postat 20 december 2006 Postat 20 december 2006 (redigerat) Yes......eller kanske ska säga Yellooooo... Coolt, det här är bra...Skulle va lite Dieter Meier vocals med... Ljudmässigt har du lyckats mycket bättre med denna. Edit: Lyssnat ett par ggr till och du är "on the right path my friend"... 😄 Redigerat 20 december 2006 av Twilight_Zound
Harmonica mike Postat 20 december 2006 Postat 20 december 2006 Tjena. Schysst grej! Mixen låter bra! Guran har läckert sound,och skit bra lirat. Trummorna låter helt ok. Kort men njutnings fullt. Jag gillade temat med snabbba bilar/hojar och rockmusik,coolt! Mvh Micael
Concubine Postat 20 december 2006 Trådstartare Postat 20 december 2006 (redigerat) tack alla...kul att en liten skämt låt blir omtyckte.... skall nog leka lite med den ändå...satt och klurrade på lite text på väg till jobbet så vi få se vart det tar väg...skall bara klura ut vem Deiter Meier är... 😛 ...ps inga bilar med, bara två hjuliga rad fyror...och en twin... Redigerat 20 december 2006 av Concubine
Dividend Postat 21 december 2006 Postat 21 december 2006 tack alla...kul att en liten skämt låt blir omtyckte.... skall nog leka lite med den ändå...satt och klurrade på lite text på väg till jobbet så vi få se vart det tar väg...skall bara klura ut vem Deiter Meier är... 🙂 ...ps inga bilar med, bara två hjuliga rad fyror...och en twin... Kul låt! 😄 Välspelat också...
Twilight_Zound Postat 21 december 2006 Postat 21 december 2006 Dieter Meier är/var sångaren i Yello. http://www.youtube.com/watch?v=CIr0o4BeXNk
Concubine Postat 21 december 2006 Trådstartare Postat 21 december 2006 Dieter Meier är/var sångaren i Yello.http://www.youtube.com/watch?v=CIr0o4BeXNk 😆 ...min låt är koolare...mest för att det är hojar!!
Concubine Postat 22 december 2006 Trådstartare Postat 22 december 2006 lite bättre mix och variation i trummorna...blev det nåt bättre the_race.mp3
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.