Jump to content
Annons

Har maxmaxmax försvunnit?


Egghuvud

Recommended Posts

Såg att maxamaxa var röd. Har han lagt av? Vi behöver inte dra igång en sentimental tråd , men jag är lite nyfiken? Man saknar alltid profiler som brukar synas när de är väck.. 🙂

edit: vi kanske skulle ha ett avregistreringsämnesområde. Där man fick säga hej då innan man försvann. 🙂

Redigerat av Egghuvud
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Funderade också på vart maxmaxmax tagit vägen. Detsamma gäller musik som inte skrivit något inlägg sedan 18 oktober. Fast han kanske har bytt namn el. nått som jag missat...

En hejdå-tråd kanske vore på sin plats som du säger 🙂

Musik gjorde ju en tråd där han sa att han var tvungen att dra pga hälsoproblem 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Funderade också på vart maxmaxmax tagit vägen. Detsamma gäller musik som inte skrivit något inlägg sedan 18 oktober. Fast han kanske har bytt namn el. nått som jag missat...

En hejdå-tråd kanske vore på sin plats som du säger  😛

Musik gjorde ju en tråd där han sa att han var tvungen att dra pga hälsoproblem 😕

😕 Ah, ok den missade jag...tråkigt...

Link to comment
Dela på andra sajter

Funderade också på vart maxmaxmax tagit vägen. Detsamma gäller musik som inte skrivit något inlägg sedan 18 oktober. Fast han kanske har bytt namn el. nått som jag missat...

En hejdå-tråd kanske vore på sin plats som du säger  😄

Musik gjorde ju en tråd där han sa att han var tvungen att dra pga hälsoproblem 😄

😄 kommer sakna hans trådar...

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...