Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hei,

Har kjøpt en laptop som jeg vil ha et emu usb 2.0 lydkort til (modell 0202). Jeg har media center edition (xp home sp2). Jeg kontaktet emu for å være sikker på om dette lydkortet kunne brukes. De kunne ikke garantere det siden jeg hadde media center edition. Ellers så det bra ut mente de. Er det mulig å komme unna eventuelle problem ved å ikke ha på det innebygde lydkortet, å aldri bruke media center edition, eller må jeg rett og slett reinnstallere, få meg xp home uten center edition. Er det lurt å teste ut lydkortet først, for å se om det går bra? Jeg har forstått såpass at windows media center ikke er et program, men en del av operativsystemet, slik at det ikke er mulig å styre det. Er det noen som vet om noe lurt å gjøre for å slippe bytte operativsystem.

Jeg fant også noen blogger på nett der musikere med media center edition klarte seg bra, mens andre ikke gjorde det. Masse motstridende opplysninger.

Takk for svar.

Annons
Postat
Har själv inte Media Center installerat.

Jag har dock bara hört dåliga saker om detta opperativ system då det gäller DAW.

Så byt till XP.

Takk for svar. Det er ikke morsomt å reinnstallere, men må jeg så må jeg. Det dummeste er jo at jeg ikke tenkte over det da jeg kjøpte maskinen. På emus nettsteder stor det XP service pack 2 or later. Det kan jo tolkes som media center edition.

Postat

Jag vet det är tuff skit att reinstallera eller byta dator överhuvudtaget. Man kan alltid avdela partitioner eller hårddiskar för Ghosting osv. så man kan hantera det man har på datorn utanför operativsystemet men jag har aldrig gjort det så jag hamnar precis som du alltid på den hårda vägen förr eller senare.

Kull med någon från Norge förövrigt. Mitt favoritland på jorden.

Vart kommer du ifrån?

Allt Gott!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.