berra_- Postat 29 januari 2007 Postat 29 januari 2007 måste bara säaga att den är grymt snygg 😳 och att jag (om jag får säga det själv) passar väldigt bra i den 🙂
D Vibe Postat 11 augusti 2007 Postat 11 augusti 2007 Finns det någon möjlighet till relaunch av försäljningen av denna eminenta tshirt? Min börjar bli sliten och den vita texten börjar bli grön. Använt och tvättat den för mkt 😲... Vore trevligt. /Daniel
musik (oregistrerad) Postat 12 augusti 2007 Postat 12 augusti 2007 E d den med schnaaalen på utsidan?
Strange Leaf Postat 16 augusti 2007 Postat 16 augusti 2007 XL som störst? Är det en tröja för japaner?
Zmolker Postat 7 januari 2008 Postat 7 januari 2008 Går tröjan inte att köpa längre? jag är sugen på en, men jag har inte sett ngt om den på länge.. Inga kvar på lagret 😠 ?
Nudel af Ludenben Postat 12 mars 2008 Postat 12 mars 2008 Vad står det på Studio T-shirten förutom Viva la studio???
Mollin (oregistrerad) Postat 12 mars 2008 Postat 12 mars 2008 Var var VAR kan man köpa den!!? 🙂 :) jag vill också ha en!!
ThomasJ Postat 12 mars 2008 Postat 12 mars 2008 2006-12-19, 19:32 2006 🙁 va det så läng sedan? hehe, har visst varit här ett tag.
Novembernatt Postat 12 mars 2008 Postat 12 mars 2008 (redigerat) . Redigerat 11 september 2022 av Novembernatt
ThomasJ Postat 12 mars 2008 Postat 12 mars 2008 Juste. Tänkte på det med, men Olsberg kanske inte kan hålla koll på exakt alla låtar. Men namnet "SVT Kobra remix" är ju inte särskilt vilseledande. Kaffekoppar skulle vara soft det med:P
musik (oregistrerad) Postat 12 mars 2008 Postat 12 mars 2008 (redigerat) Jag beställde en tröja från Fuzz för nåt år sedan, men den kom aldrig. Fick ett meddelande om att den var slut i svart, men fanns kvar i blå. Det är ok med blå också sa jag i telefonen då. Nej! Du ville ju ha svart. Vi kan inte skicka nån tröja. Hej då. Hur ser nya Studio-tröjan ut? Länk? Redigerat 12 mars 2008 av musik
ThomasJ Postat 12 mars 2008 Postat 12 mars 2008 Jag beställde en tröja från Fuzz för nåt år sedan, men den kom aldrig. Fick ett meddelande om att den var slut i svart, men fanns kvar i blå.Det är ok med blå också sa jag i telefonen då. Nej! Du ville ju ha svart. Vi kan inte skicka nån tröja. Hej då. Hur ser nya Studio-tröjan ut? Länk? En ny?
musik (oregistrerad) Postat 12 mars 2008 Postat 12 mars 2008 Jag beställde en tröja från Fuzz för nåt år sedan, men den kom aldrig. Fick ett meddelande om att den var slut i svart, men fanns kvar i blå.Det är ok med blå också sa jag i telefonen då. Nej! Du ville ju ha svart. Vi kan inte skicka nån tröja. Hej då. Hur ser nya Studio-tröjan ut? Länk? En ny? Ja, jag vill inte ha någon begagnad.
Novembernatt Postat 12 mars 2008 Postat 12 mars 2008 (redigerat) . Redigerat 11 september 2022 av Novembernatt
musik (oregistrerad) Postat 12 mars 2008 Postat 12 mars 2008 Den visar en erigerad pitt. Jag önskar i så fall hellre en annan helt ny, eller om det finns några ex kvar av en ännu äldre modell.
Nudel af Ludenben Postat 13 mars 2008 Postat 13 mars 2008 Varför står det på www.studio.se att man kan beställa en om det inte går... så sega är de väl inte med att uppdatera sidan... Föresten... Någon som kan berätta vad texten på den säger... Otroligt nyfiken av någon anledning...
IDF Postat 13 mars 2008 Postat 13 mars 2008 XL som störst? Är det en tröja för japaner? för storväxta herrar som undertecknad räcker det inte med den pyttelilla XL som fanns.. jag trodde det skulloe bli ett schysst litet tält för mig, men istället trodde jag att jag skulle gå till stranden för tröjan var lika liten som badbrallorna är söder om norra tyska gränsen!!
Linus Postat 13 mars 2008 Postat 13 mars 2008 Föresten... Någon som kan berätta vad texten på den säger... Otroligt nyfiken av någon anledning... Textmassan är lösryckta kommentarer ur forumet plockade från det här inlägget: Läs manualen. M-Audio Audiophile-kortet är billigt och bra. Trummorna låter programmerade. Snygg studiobild, vad är det där till höger? Logic finns bara för Mac sedan några år tillbaka. Ta hem, lägg på och ladda upp. Du måste välja syntpluggen på midikanalens utgång också. E-mu har släppt nya drivrutiner, testat dem? Välkommen till forumet! NI Kontakt är ett exempel. Nej, det blir inget Hultsfred i år. Stämningen på forumet har blivit bättre på sistone! Kolla vem som är återförsäljare då. Jag hinner inte så jag kastar in handduken. Det är svårt att skriva en arg låt om man inte är arg. Japp, Vendolin är skitfult nu. Sidechain. Har ni fått nya numret? Hej då, nu lämnar jag forumet! Vill folk ha nya tröjor kan det väl vara lämpligt att väcka liv i tråden om Studio T-shirts eller vanliga tröjor... som också innehåller flera designförslag. 🙂
Andreas Hedberg Postat 13 mars 2008 Postat 13 mars 2008 *fuuuuuuuuzzzzzzzzz* Vill ha! En ny! Hej! Jag la faktiskt upp puffen på studio.se om att man kan köpa t-shirten igen för några veckor sedan. Kolla på studio.se eller gå direkt till: http://prenumeration.idg.se/tidningar/studio/t%2Dshirt/ Mvh Andreas
D Vibe Postat 21 mars 2008 Postat 21 mars 2008 *fuuuuuuuuzzzzzzzzz* Vill ha! En ny! Hej! Jag la faktiskt upp puffen på studio.se om att man kan köpa t-shirten igen för några veckor sedan. Kolla på studio.se eller gå direkt till: http://prenumeration.idg.se/tidningar/studio/t%2Dshirt/ Mvh Andreas Gött! Har beställt en ny nu 😉 .. /Daniel
Dado Postat 21 mars 2008 Postat 21 mars 2008 Nu har jag beställt den!Få se när den dyker upp.. 😉 Vill se snygg ut i sommar..
Hägglund (oregistrerad) Postat 17 april 2010 Postat 17 april 2010 Jag vill ha avatarerna på de 100 aktivaste medlemmarna tryckt på T-shirten 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.