ThomasJ Postat 13 januari 2007 Dela Postat 13 januari 2007 jag vill osså a min t-shirt som jag beställde ett par dagar innan julen! *morr* 😱😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dannepop (oregistrerad) Postat 13 januari 2007 Dela Postat 13 januari 2007 Jag fick ett inbetalningskort idag från IDG där det stod om T-shirten men även från Player1.. "Ju tidigare du betalar denna faktura desto snabbare dyker Player1 ner i din brevlåda" Summan var på 169:- Det verkar som IDG har bjudit på för mycket glögg under julen 'hick' 'hick' :-D Danne/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 13 januari 2007 Dela Postat 13 januari 2007 Har beställt en nu.. Hoppas Large är lagom storlek.. 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 13 januari 2007 Dela Postat 13 januari 2007 Jag fick ett inbetalningskort idag från IDG där det stod om T-shirten men även från Player1.. "Ju tidigare du betalar denna faktura desto snabbare dyker Player1 ner i din brevlåda" Summan var på 169:- Det verkar som IDG har bjudit på för mycket glögg under julen 'hick' 'hick' :-D Danne/ 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 13 januari 2007 Dela Postat 13 januari 2007 Jag har inte fått någonting jag 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.Barbeque Postat 15 januari 2007 Dela Postat 15 januari 2007 Jag fick också en faktura som var en blandning av Player1 och tröjan. Beloppet var 169:-, och det stämmer väl iaf. Måste man betala innan man får tröjan skickad till sig eller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 15 januari 2007 Dela Postat 15 januari 2007 wieee.. idag kom det inbetalingskort iaf.. En bra början på det hela:D Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 15 januari 2007 Trådstartare Dela Postat 15 januari 2007 Jag fick också en faktura som var en blandning av Player1 och tröjan. Beloppet var 169:-, och det stämmer väl iaf. Måste man betala innan man får tröjan skickad till sig eller? Hej, jag såg det också idag - en fetmiss av förlaget. Berörda har fått bannor 🙂 Japp, tröjan skickas inte ut förrän inbetalningen är gjord. Och den skickas på torsdagar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dannepop (oregistrerad) Postat 16 januari 2007 Dela Postat 16 januari 2007 Bra att få veta! Jag fick också en Player 1 prenumeration! Då är det bara ett cover up namn för t-shirten! Danne/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 17 januari 2007 Trådstartare Dela Postat 17 januari 2007 (redigerat) Jag har kollat med Kundservice och de kan inte hitta någon som har betalt som inte har fått tröjan. De hälsar också att det kan ta i värsta fall 3-4 veckor innan tröjan ligger i lådan från det att den är betald. Är det någon här som har betalt i början/mitten av december och som fortfarande väntar på den, kontakta Kundservice direkt på 08-453 61 00 08-799 62 32 eller kundservice@idg.se kundservice@studio.se så hjälper de till direkt. Mvh .björn. Redigerat 12 maj 2010 av Olsberg Uppdaterade uppgifter till Studios kundservice Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 23 januari 2007 Dela Postat 23 januari 2007 Nu har jag fått min t-shirt Fy va snygg den är. Eventuellt skulle jag ha valt Medium istället för Small men det är en smaksak. Jag får väl använda den som spänniströja helt enkelt 🙂😉 .VDS Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 23 januari 2007 Dela Postat 23 januari 2007 fy tusan, nu ska jag komma hem till dig och klämma på tröjjan... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 23 januari 2007 Dela Postat 23 januari 2007 Jag fick min idag! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 23 januari 2007 Dela Postat 23 januari 2007 fy tusan, nu ska jag komma hem till dig och klämma på tröjjan... 😉 😛 Haha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 23 januari 2007 Dela Postat 23 januari 2007 fy tusan, nu ska jag komma hem till dig och klämma på tröjjan... 😎 😱 Haha kanske min kommer imrgn eller så.. då kan vi ha våra på oss på torsdag.. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 23 januari 2007 Dela Postat 23 januari 2007 (redigerat) yeah jag fick också min idag! 😄 Jävla snygg t-shirt! Jag gillar kragen som går lite "kantit" typ.. Dock så känns det ju som en Slim-Shirt... Alltså en spänne t-shirt... Jag tränar ju inte längre så jag har ingen kropp för det 😱 Men den är så snygg så man måste ha på sig den ändå! Redigerat 23 januari 2007 av Soundborn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 23 januari 2007 Dela Postat 23 januari 2007 fy tusan, nu ska jag komma hem till dig och klämma på tröjjan... 🥰 😉 Haha kanske min kommer imrgn eller så.. då kan vi ha våra på oss på torsdag.. 😉 ... Ja, vilken idé! Då kan vi ju va tuffa studiorävar ihop 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kalle i Kalmar Postat 24 januari 2007 Dela Postat 24 januari 2007 Hej på er alla! 😕 Kalle och jag fick också tröjorna, var sin. 😕 Själv tycker vi att, vi är "helkola"........jag menar, två läckra killar i sina bästa år, i lika dana tröjor. 😆 Hälsningar Kalle i Kalmar och pappan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dannepop (oregistrerad) Postat 24 januari 2007 Dela Postat 24 januari 2007 Min kom idag yiepiiee! Bättre en Tomte försent än aldrig en Tomtä! D Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
roboseal Postat 25 januari 2007 Dela Postat 25 januari 2007 "OBS! Det går även bra att beställa fler!" står det där man beställer, men jag kan inte riktigt se var / hur man går tillväga då? Känns onödigt att beställa två gånger och skicka i olika paket (och +20kr extra i porto) Jag tänkte nämligen slå till på 6 nummer + t-shirt för 299:- och samtidigt beställa 1 extra t-shirt för 99:- eftersom jag då blir prenumerant, då borde det bli ca 418 riksdaler för två t-shirt och 6 nummer....inte illa 😉 , men jag vill även ha olika storlekar på dom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 25 januari 2007 Dela Postat 25 januari 2007 Min kom idag yiepiiee!Bättre en Tomte försent än aldrig en Tomtä! D Försent? Sent men inte försent 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 25 januari 2007 Dela Postat 25 januari 2007 fy tusan, nu ska jag komma hem till dig och klämma på tröjjan... 🥰 😆 Haha kanske min kommer imrgn eller så.. då kan vi ha våra på oss på torsdag.. 🙂 ... Ja, vilken idé! Då kan vi ju va tuffa studiorävar ihop 😄 jag har ju inte fått min ännu.. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 25 januari 2007 Dela Postat 25 januari 2007 Lugn bara lugn. Den kommer, och vi syns väl inte förrän till nästa vecka ändå 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 25 januari 2007 Dela Postat 25 januari 2007 Har inte heller fått min än .. 😆 Jaja, den som väntar på något gott, väntar alltid för länge. Nej, tvärtom var det .. 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.Barbeque Postat 26 januari 2007 Dela Postat 26 januari 2007 Ja lite spänniströja var det allt 😳 Om någon i Lundatrakten är intresserad av att köpa min (bara provad, inte sliten eller så) för en tjuga billigare än vad den kostade för mig så skicka ett PM! Tröjan är i storlek L och jättesnygg 😆 Får jag den såld så beställer jag en XL istället... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Itzhak Postat 27 januari 2007 Dela Postat 27 januari 2007 går det att få reda på vart tröjan är tillverkad? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 27 januari 2007 Dela Postat 27 januari 2007 Väntar fortfarande på inbetalningskortet jag.. Jaja. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 29 januari 2007 Dela Postat 29 januari 2007 (redigerat) Jag hade på mig T-shirten när jag gick ut i fredags. Den för tur med sig! Jag har aldrig nånsin i hela mitt liv vunnit på spel, nu satsade jag 20:- på Black Jack och gick därifrån med 600 spänn 😄 Seriöst, det måste vara för T-shirten! 😄 Redigerat 29 januari 2007 av Soundborn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rainydays Postat 29 januari 2007 Dela Postat 29 januari 2007 Får man bara tröjan som premie för en 6-nummersprenummeration? Inte en 11-nummers? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 29 januari 2007 Dela Postat 29 januari 2007 Jag hade på mig T-shirten när jag gick ut i fredags. Den för tur med sig! Jag har aldrig nånsin i hela mitt liv vunnit på spel, nu satsade jag 20:- på Black Jack och gick därifrån med 600 spänn 😄 Seriöst, det måste vara för T-shirten! 😎 Yeah. Grattis! Måste testa om min t-shirt också för med sig samma tur som din. 😄 Får väl köra sten, sax, påse när jag kommer till skolan 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.