Björn Olsberg Postat 19 december 2006 Dela Postat 19 december 2006 (redigerat) Den t-shirt som har efterfrågats länge här på forumet har kunnat fås som premie om man beställer/förlänger prenumeration med 6 nummer. Nu kan den även beställas separat för 99 kronor om man är prenumerant. Annars kostar den 149 kronor. Mannen bakom t-shirtdesignen är för övrigt forummedlemmen Jerker Häggström. Tack! EDIT: Vi hade tidigare problem med beställningsformuläret men det är nu löst. Ha det gott! .björn. Redigerat 20 december 2006 av Olsberg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sjodahl Postat 19 december 2006 Dela Postat 19 december 2006 Den var ju snygg 😕 Ska handla den 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 19 december 2006 Dela Postat 19 december 2006 ingen haklapp ? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoBERT Postat 19 december 2006 Dela Postat 19 december 2006 (redigerat) Varför gjordes inte tröjan i storlek XXL...? Det vet väl alla att äkta ljudtekniker inte har något annat liv än att sitta i studion å greja.. Träning är bara för sportfån å annat löst folk!! 😛 Jag får ju inte på mig min tröja ens.. 😛 Får väl rama in den å hänga den på väggen tills jag gått ner de 20 kilona som lär krävas innan jag får på mig den... 😆😆😆 😕 ...sorgligt men sant... Nån annan som tillhör denna klubben eller är jag helt ensam om detta? Redigerat 19 december 2006 av Slipped_Away Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 19 december 2006 Dela Postat 19 december 2006 Ingenting händer när jag trycker på "Skicka beställning". 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emil Postat 19 december 2006 Dela Postat 19 december 2006 Varför gjordes inte tröjan i storlek XXL...? Det vet väl alla att äkta ljudtekniker inte har något annat liv än att sitta i studion å greja.. Träning är bara för sportfån å annat löst folk!! 😛 Jag får ju inte på mig min tröja ens.. 😛 Får väl rama in den å hänga den på väggen tills jag gått ner de 20 kilona som lär krävas innan jag får på mig den... 😆😆😆 😕 ...sorgligt men sant... Nån annan som tillhör denna klubben eller är jag helt ensam om detta? Själv tillhör jag dom som helst föredrar storlek XS. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 19 december 2006 Dela Postat 19 december 2006 Ingenting händer när jag trycker på "Skicka beställning". 😆 Hjälp, tack! Vill ju ha en! 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 19 december 2006 Dela Postat 19 december 2006 Det är väl inte så att det skickas en beställning så fort man trycker på knappen? I så fall har jag beställt en himla massa 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoBERT Postat 19 december 2006 Dela Postat 19 december 2006 Själv tillhör jag dom som helst föredrar storlek XS. ja det kan ju oxå vara ett problem faktiskt... men du kommer ju i din tröja iaf.. 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 19 december 2006 Dela Postat 19 december 2006 Varför gjordes inte tröjan i storlek XXL...? Det vet väl alla att äkta ljudtekniker inte har något annat liv än att sitta i studion å greja.. Träning är bara för sportfån å annat löst folk!! 😄 Jag får ju inte på mig min tröja ens.. 😄 Får väl rama in den å hänga den på väggen tills jag gått ner de 20 kilona som lär krävas innan jag får på mig den... 😮 🙂 😛 😉 ...sorgligt men sant... Nån annan som tillhör denna klubben eller är jag helt ensam om detta? Själv tillhör jag dom som helst föredrar storlek XS. hihi. samma här! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Umemagnus Postat 19 december 2006 Dela Postat 19 december 2006 Själv tillhör jag dom som helst föredrar storlek XS. ja det kan ju oxå vara ett problem faktiskt... men du kommer ju i din tröja iaf.. 😉 Hmm... undra om vi ska ta å bilda klubb... En XL sitter ju som ett korvskinn på kroppen... Men å andra sidan så har vi ju nått till stadiet "stora musiker", på ett eller flera sätt 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 19 december 2006 Dela Postat 19 december 2006 Varför står det "tröja" och inte Tshirt om man inte är prenumerant och inte ska bli det heller? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
adama Postat 19 december 2006 Dela Postat 19 december 2006 snygg var den också! eller snarare cool kanske 😕 trodde jag skulle få se en svart tröjja med endast texten "studio" i samma utförande som här uppe till vänster på sidan. ska fan köpa mig en sån. i julklapp 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 19 december 2006 Dela Postat 19 december 2006 Det är väl inte så att det skickas en beställning så fort man trycker på knappen? I så fall har jag beställt en himla massa 😲 lol samma här 😕 Olsberg: Skickas det någon beställning? För när man trycker på "beställ" knappen så kommer man till en sida som inte kan visas.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 19 december 2006 Dela Postat 19 december 2006 Varför gjordes inte tröjan i storlek XXL...? Det vet väl alla att äkta ljudtekniker inte har något annat liv än att sitta i studion å greja.. Träning är bara för sportfån å annat löst folk!! 😄 Jag får ju inte på mig min tröja ens.. 😄 Får väl rama in den å hänga den på väggen tills jag gått ner de 20 kilona som lär krävas innan jag får på mig den... 😮 😮 😛 😕 ...sorgligt men sant... Nån annan som tillhör denna klubben eller är jag helt ensam om detta? Själv tillhör jag dom som helst föredrar storlek XS. hihi. samma här! 😲 Manligt, grabbar! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surikatmamma Postat 19 december 2006 Dela Postat 19 december 2006 (redigerat) Varför gjordes inte tröjan i storlek XXL...? Det vet väl alla att äkta ljudtekniker inte har något annat liv än att sitta i studion å greja.. Träning är bara för sportfån å annat löst folk!! 😄 Jag får ju inte på mig min tröja ens.. 😄 Får väl rama in den å hänga den på väggen tills jag gått ner de 20 kilona som lär krävas innan jag får på mig den... 😮 😮 😛 😕 ...sorgligt men sant... Nån annan som tillhör denna klubben eller är jag helt ensam om detta? Själv tillhör jag dom som helst föredrar storlek XS. hihi. samma här! 😲 JA ME Edit: Det är jobbigt att storlekar varierar så mycket mellan olika fabrikat, ni skulle inte kunna lägga upp måtten på de olika storlekarna, så man kan jämföra med kläder man redan har (om man har)! Redigerat 19 december 2006 av surikatmamma Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Signert Postat 19 december 2006 Dela Postat 19 december 2006 Varför gjordes inte tröjan i storlek XXL...? Det vet väl alla att äkta ljudtekniker inte har något annat liv än att sitta i studion å greja.. Träning är bara för sportfån å annat löst folk!! 😕 Vad snackar du om?! Det är ju just bristen på träning som gör att jag ständigt måste hålla mig till "small" och "slim fit". Musiken har räddat mig från den fördärvliga idrotten. 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ierker Postat 19 december 2006 Dela Postat 19 december 2006 (redigerat) Den blev ju schysst... Sitter fint! Synd att färgen inte blev så grön som tänkt, men den blev ju riktigt najs ändå 🙂 Bra kvalitet på trycket också! Redigerat 19 december 2006 av ierker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoBERT Postat 19 december 2006 Dela Postat 19 december 2006 Varför gjordes inte tröjan i storlek XXL...? Det vet väl alla att äkta ljudtekniker inte har något annat liv än att sitta i studion å greja.. Träning är bara för sportfån å annat löst folk!! 😛 Vad snackar du om?! Det är ju just bristen på träning som gör att jag ständigt måste hålla mig till "small" och "slim fit". Musiken har räddat mig från den fördärvliga idrotten. 😄 Så du menar alltså att du blir SMAL av att inte idrotta/träna? Sicket Fuusk! 🙂🙂 En annan.. "ehrmm, nej det ska jag inte tala om, haha..." näe fy sjutton. Fast du har väl typ fru å barn å sånt som stör din stillastående vardag i studion, hehe. Men sanna mina ord! På ett eller annat sätt SKA jag komma i den där tröjan utan att man ser ut som ett förkrympt korvskinn, hahaha Idrott suger, Studio duger!! 😉 haha, fy va fjantig man blir såhär dags på kvällen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mtornros Postat 19 december 2006 Dela Postat 19 december 2006 Jag kan inte heller beställa....står: fel på sidan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 19 december 2006 Dela Postat 19 december 2006 För mig står det "The system cannot find the file specified." när jag trycker på skicka... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mats Stålbröst Postat 20 december 2006 Dela Postat 20 december 2006 Andreas skriver så här: -------------------------------------------------- Hej! Tack för att ni meddelar oss om att det inte fungerar. Jag skickar ut ett meddelande när problemet är löst. Det kommer det vara inom kort! Med vänlig hälsning /Andreas Hedberg, Affärschef på Studio Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Andreas Hedberg Postat 20 december 2006 Dela Postat 20 december 2006 Nu går det att beställa T-shirten! Antingen direkt från startsidan eller här: http://prenumeration.idg.se/tidningar/studio/t%2Dshirt/ Mvh Andreas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 20 december 2006 Dela Postat 20 december 2006 Varför gjordes inte tröjan i storlek XXL...? Det vet väl alla att äkta ljudtekniker inte har något annat liv än att sitta i studion å greja.. Träning är bara för sportfån å annat löst folk!! 😆 Jag får ju inte på mig min tröja ens.. 😆 Får väl rama in den å hänga den på väggen tills jag gått ner de 20 kilona som lär krävas innan jag får på mig den... 🙂🥰😆 🥰 ...sorgligt men sant... Nån annan som tillhör denna klubben eller är jag helt ensam om detta? jag sitter med samma probs .. 😆 jag har inte fått tröjjan än, men misstänker att jag kommer se ut som en prinskorv...!! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MrPhil (oregistrerad) Postat 20 december 2006 Dela Postat 20 december 2006 Varför gjordes inte tröjan i storlek XXL...? Det vet väl alla att äkta ljudtekniker inte har något annat liv än att sitta i studion å greja.. Träning är bara för sportfån å annat löst folk!! 😆 Jag får ju inte på mig min tröja ens.. 🙂 Ah! Man blir väl inte tjock av att bara dricka kaffe heller?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kalle i Kalmar Postat 20 december 2006 Dela Postat 20 december 2006 😄 Hurra!! Studio T-shirt!! 😄 Hoppas redaktionen hajjar att både Kalle och jag vill ha varsin. Annar blir det en massa diskutioner. 😄 Med vänlig hälsning Kalle 🙁 i Kalmar och hans pappa 🙂 . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoBERT Postat 20 december 2006 Dela Postat 20 december 2006 Varför gjordes inte tröjan i storlek XXL...? Det vet väl alla att äkta ljudtekniker inte har något annat liv än att sitta i studion å greja.. Träning är bara för sportfån å annat löst folk!! 😄 Jag får ju inte på mig min tröja ens.. 😆 Ah! Man blir väl inte tjock av att bara dricka kaffe heller?? Haha, kanske det som är problemet! jag dricker ju inte kaffe alls! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 20 december 2006 Dela Postat 20 december 2006 Sådär, då drog jag iväg en beställning. Nu funkade det med! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 20 december 2006 Dela Postat 20 december 2006 Själv tillhör jag dom som helst föredrar storlek XS. ja det kan ju oxå vara ett problem faktiskt... men du kommer ju i din tröja iaf.. 😏 Hmm... undra om vi ska ta å bilda klubb... En XL sitter ju som ett korvskinn på kroppen... Men å andra sidan så har vi ju nått till stadiet "stora musiker", på ett eller flera sätt 😏 Jag hakar på. 😎🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 20 december 2006 Dela Postat 20 december 2006 Perrrfekta tröjan för nästa IRL-träff! 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.