Polpotkin Postat 18 december 2006 Dela Postat 18 december 2006 Tjoho. Någon som vet om det finns någon synt eller bra samplingar av en speldosa? Gärna gratis 😮 Kanske bara är att ge sig ut o köpa en o sampla själv 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
henning Postat 18 december 2006 Dela Postat 18 december 2006 Speldosa /H. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Polpotkin Postat 18 december 2006 Trådstartare Dela Postat 18 december 2006 När jag söker på "speldosa" får jag bara 3 svar... Hursomhelst så fann jag inget jag kudne använda... fan.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 18 december 2006 Dela Postat 18 december 2006 jag tror att mina föräldrar har ngn liggande i ngn låda ngnstans....!!! jag letar när jag är nere! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Polpotkin Postat 18 december 2006 Trådstartare Dela Postat 18 december 2006 Skitbra.. Då har vi samplar-party nån kväll 😄 Rom och speldosa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 18 december 2006 Dela Postat 18 december 2006 När jag söker på "speldosa" får jag bara 3 svar... Du ska kanske ändra datumperiod också? 😄 Sökfunktionen har "de senaste 30 dagarna" som standardalternativ. Vi har en speldosa och massa andra instrumentljud i min och Leos God Jul-refill för Reason, eller så laddar du hem speldosan som fristående soundfont Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 29 december 2006 Dela Postat 29 december 2006 God-Jul-refillen ska jag tanka så snart jag kommer hem, så kan polpotkin får lite inspelat!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.