rawbite andersson (oregistrerad) Postat 17 december 2006 Postat 17 december 2006 (redigerat) LÅTNAMN: Orbital Sunrise ARTIST/GRUPP: Rawbite GENRE: Trance LÅTLÄNGD: 6:15 KOMPOSITÖR: Robert Andersson PRODUCENT: MEDVERKANDE: INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: mp3 STORLEK: 8.5 mb STATUS: Färdig Demo LÅTLÄNK http://www.monoplast.net/rawbite_-_orbital_sunrise_[original_mix].mp3 - (kopiera hela texten och klistra in eftersom länken blev skum här) för er som gillade låten är här en länk till hela stycket. ett stycke musik jag slängde ihop i reason under dagen. sådant som man skall dansa till på stranden i soluppgången. uppskattar all kritik, främst det som rör ljudbilden, "mastringen" och dylikt. tack så mycket hoppas ni tycker om puss! /R Redigerat 18 december 2006 av rawbite andersson
Negod (oregistrerad) Postat 18 december 2006 Postat 18 december 2006 Som med de flesta andra låtar härinne så kan jag itne ladda ner denna... hmm märkligt
Brynolf Postat 18 december 2006 Postat 18 december 2006 Mysigt! Lite anonym, vilket bara gör den mer lämplig i soluppgången, då man ändå är för full av (mjölk-)syra för att bry sig om att låta sig lyftas av hookar och annat bjäfs. I övrigt är det bra driv och stomp, om du hajar... Inte dumt alls! Men man vill ju ha hela club-mixen, ju!
Negod (oregistrerad) Postat 18 december 2006 Postat 18 december 2006 gillar!!!! Mycket.... skönt sound.. mjukt o gött!! inget extraodinary....... skulle passa gött till nåt rymdspel.... Har du provat att skicka demos till spelbolag?
rawbite andersson (oregistrerad) Postat 18 december 2006 Postat 18 december 2006 trevligt att ni gillar. =) har dock fixat till melodin nu så att den inte bara består utav en enda arpeggio. dessutom var ett par av padsen lite "noobiga". ska se om jag kan fixa en länk till hela låten inom kort här. puss! /R
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.