inside (oregistrerad) Postat 5 augusti 2004 Postat 5 augusti 2004 (redigerat) Är det någon som vet varför metronom ikonerna släcks ner man trycker på rec och diverse andra knappar??? Alla funktioner på options menyn bara försvinner när man är under inspelning. JAg har testat att gå in under menyn option, projekt, metronom och försöka ställa in det men det bar vill inte... Tacksam för all hjälp jag kan få 😄 Det är sonar 3 producer edition och det är den som medföljde tidningen studio 😆 // Ändrade rubrik från "Sonar 3" och flyttade från kategorin "Allmänt" // Redigerat 6 augusti 2004 av Olsberg
alexfree Postat 5 augusti 2004 Postat 5 augusti 2004 varför vill du ändra metronomen under inspelningen då? det är väl skönt att den är konstant och inte kan ändras!?
inside (oregistrerad) Postat 6 augusti 2004 Postat 6 augusti 2004 (redigerat) nej den hörs inte genom mitt ljudkort. får alltså ingen metronom som tickar 😄 den hörs när man kör enbart med laptopen och man har ställt in att den ska spela genom pc speakers. det måste finnas någon iställning med det känns helt hopplöst utan manual Redigerat 6 augusti 2004 av inside
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.