André83 Postat 17 december 2006 Postat 17 december 2006 (redigerat) Vi har gjort en ny jullåt som ni mer än gärna får gå in och lyssna på. LÅTNAMN: Nu Närmar Det Sig Jul ARTIST/GRUPP: Metrox Inc GENRE: Dance LÅTLÄNGD: 3:47 KOMPOSITÖR: André & Kent PRODUCENT: André & Kent EV. MEDVERKANDE: Albin INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: mp3 STORLEK: 7.32 megabyte STATUS: Färdig demo LADDA NER: Your browser does not support the HTML5 audio tag Redigerat 17 december 2006 av André83
Nexustwins Postat 17 december 2006 Postat 17 december 2006 Låter jäkligt bra, kommer garanterat bli en julhit. Det var längesedan jag inte hadde något att klaga på =) grattis! och God jul!
André83 Postat 17 december 2006 Trådstartare Postat 17 december 2006 Lundin, sorry att jag missade det. Fixat nu 🙂 Nexustwins vi tackar och bugar, känns riktigt skönt att höra.
Negod (oregistrerad) Postat 17 december 2006 Postat 17 december 2006 Säger bara en sak... Grymt bra... Du har ett grymt mjukt o skönt sound må jag säga.. Har lite problem att få till det själv, men den dagen kommer nog för mig mé 😕
godhead Postat 17 december 2006 Postat 17 december 2006 gött å höra en basshunter-killer. 😕 gör en video till den och släpp vetja! ni skulle tjäna massor med stålars.
André83 Postat 18 december 2006 Trådstartare Postat 18 december 2006 Hehe vi tackar. Känns verkligen kul att höra, tidig julklapp 😆 hehe... Soundet kommer, det tar tid. Men sålänge det meckas så utveklar man sig. Haha gutt att höra, men strävar ju inte att efterlikna han precis. Vi gör allt eget material 😳 hehe Nån som vill göra video så säg bara till 😆
Jejje Postat 18 december 2006 Postat 18 december 2006 Hade jag inte hatat jullåtar rent allmänt hade det nog funkat! 😎
André83 Postat 18 december 2006 Trådstartare Postat 18 december 2006 Hahaha det tar jag som possetivt då 😆 Dom som känner för det får mer än gärna gå in på www.playdio.se och önska och rösta på den och mejla nrj och önska den.. Har varit i kontakt med benji där och han tyck det det var en kul låt men var lite osäker för dom kör ju basshunter - jingle bels mm. Så på dom bara 🙁 Uppskattar verkligen era inlägg allihopa.
Wernborg Postat 18 december 2006 Postat 18 december 2006 Absolute christmas hits for kids 😆 Börjar bra, sen glömde du bort julen lite väl länge innan sången återvänder. Jag hade inte blivit alls förvånad av att höra detta på NRJ eller liknande. Du slår ju Radio Citys jullåt i alla fall. (Vet inte om det är rikstäckande ...?)
Nexustwins Postat 18 december 2006 Postat 18 december 2006 Hahaha det tar jag som possetivt då 🙂 Dom som känner för det får mer än gärna gå in på www.playdio.se och önska och rösta på den och mejla nrj och önska den.. Har varit i kontakt med benji där och han tyck det det var en kul låt men var lite osäker för dom kör ju basshunter - jingle bels mm. Så på dom bara 🙂 Uppskattar verkligen era inlägg allihopa. Inte NERadio då? 😉 Skicka in den via hemsidan, så ser jag till att den kommer upp i autoplay =).
André83 Postat 18 december 2006 Trådstartare Postat 18 december 2006 Haha jaja hade ju inte varit helt fel med absolute musik *lol* Nexustwins jag ska skicka den dit direkt 😄 ös på sen bara...
Hellpig Postat 18 december 2006 Postat 18 december 2006 God jul själv. Det här... det är inte min musikstil. Men det låter proffsigt som bara den, den skulle säkert platsa hos NRJ eller liknande skvalradiostationer! 😆 Snyggt jobbat!
André83 Postat 18 december 2006 Trådstartare Postat 18 december 2006 Jaaaaa 😆 hahaa.. Tackar verkligen.. There is more where that came frome. haha.. Nästa projekt blir en fet sommarlåt 😄 Men riktigt glad att ni tycker det är en bra production 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.