Warmachine Postat 17 december 2006 Postat 17 december 2006 Tja Alla ! Nu har jag hållt på med reason rätt länge (ungefär 1 år) MEN har inte gjort någon hel låt ännu . Jag behöver en person som kan hjälpa mig med knep i reason så att det blir lättare för mig att arbeta och så att det går snabbare för mig . Känner att jag måste börja komma framåt sitter liksom fortfarande och grubblar på hur man gör övergångar på ett snyggt sätt och melodier. Även fall jag vet att man ska gå vidare när man har fastnat i något så gör jag inte det . SNÄLLA NÅGON HJÄLP , BEHÖVER EN REASONSNILLE !!!!!
Eternal Postat 17 december 2006 Postat 17 december 2006 Om det är melodier och övergångar som inte funkar borde det inte vara Reasons fel. Eller förstår jag inte din fråga?
chrisB Postat 17 december 2006 Postat 17 december 2006 För att få hjälp med Reason, ställ frågan i Reason-avdelningen. Försök att definera lite mer dina frågor, typ: "Hur gör jag xxxxx"? För hjälp med låtstruktur, ställ frågan i Komposition. Lycka till
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.