Jump to content
Annons

Maudan vill till rymden


Burnin Sven (oregistrerad)

Recommended Posts

Burnin Sven (oregistrerad)

Såg på Fugelsang live från rymden igår och till min stora glädje så kunde jag förstå att Maud är lite sugen på att få åka iväg oxå. Fan ska vi inte ta och skramla till en enkel biljett grabbar och tjejer 😛 va säger ni?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Såg på Fugelsang live från rymden igår och till min stora glädje så kunde jag förstå att Maud är lite sugen på att få åka iväg oxå. Fan ska vi inte ta och skramla till en enkel biljett grabbar och tjejer :rolleyes: va säger ni?

Haha, gärna 😄

"One-way ticket to Mars" 😄

Redigerat av Overkill
Link to comment
Dela på andra sajter

Burnin Sven (oregistrerad)

Ja fan en får skäms så illsint en kan va 😕. Men "One Way Ticket To Mars" vilken låt titel jäklar anåda tål att tänka på hoppas de små, pyttesmå och medel samt dom lite över medelstora företagen hittar en ny skyddsängel som kan ledsaga dom genom denna jämmerdal av avgifter och solidariska åtaganden 🙁 .

Obs! för den oinvigde skojar bara lite 😄 .

Göran

Link to comment
Dela på andra sajter

Såg på Fugelsang live från rymden igår och till min stora glädje så kunde jag förstå att Maud är lite sugen på att få åka iväg oxå. Fan ska vi inte ta och skramla till en enkel biljett grabbar och tjejer 🙂 va säger ni?

Har man inte redan skickat en knähund till rymden? Lailka eller nåt sånt? vaffo skicka en knähund till? / Mikke

Redigerat av MikkeÖland
Link to comment
Dela på andra sajter

Såg på Fugelsang live från rymden igår och till min stora glädje så kunde jag förstå att Maud är lite sugen på att få åka iväg oxå. Fan ska vi inte ta och skramla till en enkel biljett grabbar och tjejer 😆 va säger ni?

Har man inte redan skickat en knähund till rymden? Lailka eller nåt sånt? vaffo skicka en knähund till? / Mikke

I jymden kan ingen höra bjäbbet!

Link to comment
Dela på andra sajter

Burnin Sven (oregistrerad)
Såg på Fugelsang live från rymden igår och till min stora glädje så kunde jag förstå att Maud är lite sugen på att få åka iväg oxå. Fan ska vi inte ta och skramla till en enkel biljett grabbar och tjejer 😆 va säger ni?

Har man inte redan skickat en knähund till rymden? Lailka eller nåt sånt? vaffo skicka en knähund till? / Mikke

I jymden kan ingen höra bjäbbet!

Typ det var liksom tanken 🥰 . Nä nu ska vi vara snälla det är inte lätt för damer i kostym funkar liksom inte ändå 😄 . Ja ja jag vet jag är för jäklig men det är så svårt att låta bli. Man kan väl säga att hon inte är min favoritminister och när hon på samma gång sitter i min absolut värsta mardömsregering som på en skala från 1 till 10 når typ högst -58 så blir det ändå svårare att hålla god min och vara glad och knega på.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...