raso (oregistrerad) Postat 20 maj 2008 Postat 20 maj 2008 jag hade, som dom flesta andra svarat, också valt att bli blind. Men om man fick välja på att se dåligt eller höra dåligt? Om man bortser från glasögon och hörapparat. Då hade jag nog valt att se lite dåligt.
Staffonly Postat 12 juni 2008 Postat 12 juni 2008 Skulle nog välja att vara blind, som det skrivits så mycket tidigare så är det mycket bättre att höra, man kan spela musik, lyssna på musik och man kan prata med folk! Men utan syn skulle jag inte kunna läsa detta, så det skulle ju inte heller vara kul. Äh, åt helvete med alltihop, jag ska inte bli skadad, jag ska bara sitta på mitt rum tills jag dör! NOT!
Majbrasan Postat 16 juni 2008 Postat 16 juni 2008 (redigerat) Bone, det beror lite på hur man ser det.. jag tror ändå att man åtminstone skulle känna sig mer isolerad som döv än blind. Sen rent praktiskt i vardagen et. c, visst, det är säkert "lättare" att vara döv. Men det är bara vad jag tror det. Redigerat 16 juni 2008 av Majbrasan
DJwolfa Postat 19 juni 2008 Postat 19 juni 2008 blind. lätt. mr wonder hadde la knappast kunnat spela så bra som döv??
JakeEK Postat 2 augusti 2008 Postat 2 augusti 2008 Värkar som de flesta hade valt döv? Det hade jag absolut inte gjort, att inte kunna höra musik skulle ju varit värst! stevie wonder ray charles....
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.