Linus Postat 16 december 2006 Postat 16 december 2006 (redigerat) Jag gör som Claes och bjussar på nåt när jag fyller år. I mitt fall blir det inga hörlursrabatter, men en av mina favoritpads: Itopia. Multisamplad och gratis att användas i dina låtar 🙂 Dock hade jag tänkt denna present som exklusivt riktad till forummedlemmarna, så skicka inte vidare till andra. Vassego! Itopia.rar (wav-filer + sxt-preset) ItopiaSFZaddon.rar (sfz-preset utan wav-filerna) ItopiaGiga.rar (fristående .gig för GigaSampler/HALion/Kontakt/m.fl.) Redigerat 18 december 2006 av Linus
drloop (oregistrerad) Postat 16 december 2006 Postat 16 december 2006 Jag gör som Claes och bjussar på nåt när jag fyller år. I mitt fall blir det inga hörlursrabatter, men en av mina favoritpads: Itopia. Multisamplad och gratis att användas i dina låtar 🙂 Dock hade jag tänkt denna present som exklusivt riktad till forummedlemmarna, så skicka inte vidare till andra. Vassego! Itopia.rar (wav+sxt) Grattis!
Johan Royen Postat 16 december 2006 Postat 16 december 2006 Grattis på födelsedagen! Vad trevligt, man tackar, man tackar!
Björn Olsberg Postat 16 december 2006 Postat 16 december 2006 Hey, grattis Linus och tack! Paden låter ju bra!
DåligtGehör Postat 16 december 2006 Postat 16 december 2006 Grattis! --- Men nu kommer ju alla att låta som Linus!?
Björn Olsberg Postat 16 december 2006 Postat 16 december 2006 Vill passa på att tacka Linus ännu en gång för presenten, eftersom han faktiskt tajmande in forumets tre-årsdag med ett några få dagar när. 11 december 2003.
ChromaWoods Postat 16 december 2006 Postat 16 december 2006 Gratulerar, grabben! Hoppas du får en bra dag. 😛 På samma gång kan vi idag passa på att gratta bland andra Ludwig Van Beethoven (tyvärr avliden) och Benny Andersson, 60 bast!
DivineCo Postat 16 december 2006 Postat 16 december 2006 (redigerat) Man får gratulera och tack för paden! Redigerat 16 december 2006 av DivineCo
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 16 december 2006 Postat 16 december 2006 TuTuTuTuTu tadada (fanfar altså) grattis. Göran
flintan Postat 16 december 2006 Postat 16 december 2006 Grattis! Och tack för paden. Ska testas å det snaraste. 😛
Lilleman Postat 16 december 2006 Postat 16 december 2006 Den mottages med tacksamhet... Grattis på Födelsedagen Linus...!
milton Postat 16 december 2006 Postat 16 december 2006 Gillar verkligen trenden att den som fyller år ger presenter. Blir så många fler tillfällen att få presenter på det sättet! Presentmöjlighetsindex har stigit med säkert hundra.......nej tusen procent! PS. Stort tack, och ännu större grattis! 😛
Micke H Postat 16 december 2006 Postat 16 december 2006 Är det bara små hobbitar som postar här? Grattis, Linus! 🙁
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.