ynot Postat 9 januari 2007 Dela Postat 9 januari 2007 NU var vi igång igen. fAN GRABBAR sKIT I OSVARA SÅ DÖR TRÅDEN OM NI INTE GILLAR DEN. m VÄNLIGA HÄLSNINGAR yNOT Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lonian Postat 18 januari 2007 Dela Postat 18 januari 2007 (redigerat) Jag gillar tråden =) " Sluta ljug. Det går visst. Tryck på F11. Allt man matar in där hamnar i id3 taggen. " TACK SÅ MYCKET!! underlättar en hel del nu 😎 Märks ju att alla här inte kan allt om fl, men att vissa gör det. Låt då de som kan hjälpa till. Och vet du inte svaret , så låt bli att svara. Redigerat 18 januari 2007 av Lonian Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zourc3 Postat 27 januari 2007 Dela Postat 27 januari 2007 Någon som kan tala om hur man sätter på ghost effekt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lonian Postat 27 januari 2007 Dela Postat 27 januari 2007 I pianorollen trycker du Helpers-> Ghost channel eller också Alt+V Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zourc3 Postat 27 januari 2007 Dela Postat 27 januari 2007 tack så mycket, en fråga till. Var ligger knappen som gör att man får proffsigt ljud? som basshunter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nexustwins Postat 27 januari 2007 Dela Postat 27 januari 2007 tack så mycket,en fråga till. Var ligger knappen som gör att man får proffsigt ljud? som basshunter. 😎 - Hoppas att du inte är allvarlig 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lonian Postat 29 januari 2007 Dela Postat 29 januari 2007 Lol. Vart hittar jag knappen så att jag kan sjunga opera? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Skogholm Postat 29 januari 2007 Dela Postat 29 januari 2007 tack så mycket,en fråga till. Var ligger knappen som gör att man får proffsigt ljud? som basshunter. bra fråga den letar jag också efter 😆😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zourc3 Postat 30 januari 2007 Dela Postat 30 januari 2007 Nej men seriöst! jag kan inte hitta den?!?!?!? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 30 januari 2007 Dela Postat 30 januari 2007 tack så mycket,en fråga till. Var ligger knappen som gör att man får proffsigt ljud? som basshunter. bra fråga den letar jag också efter 😉😲 precis till vänster om caps lock! har du inte ett mix/masteringkompatibelt tangentbord kan du köpa det på thomann..kostar 35 000 :- SEK, finns ett liknande på classe o. för 27 spänn med..!! men det är väl ingen skillnad på prylar i olika prisklasser?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
aburman Postat 30 januari 2007 Dela Postat 30 januari 2007 Nej men seriöst! jag kan inte hitta den?!?!?!? Nånstans i en riktig studio... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mandarini Postat 30 januari 2007 Dela Postat 30 januari 2007 (redigerat) Piratkopierar basshunter sin programvara? det var bara en tanke som slog mig 😲 Redigerat 30 januari 2007 av mandarini Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Barden Postat 31 januari 2007 Dela Postat 31 januari 2007 men lol... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nexustwins Postat 31 januari 2007 Dela Postat 31 januari 2007 (redigerat) Nej men seriöst! jag kan inte hitta den?!?!?!? Nånstans i en riktig studio... Inte äns i en riktig studio, knappen existerar inte i någon mjukvara. De finns bara på virus synthar 😳. ( 😄 ) Redigerat 31 januari 2007 av Nexustwins Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lonian Postat 2 februari 2007 Dela Postat 2 februari 2007 Jag tror knappen existerar i Basshunters huvud. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zourc3 Postat 2 februari 2007 Dela Postat 2 februari 2007 Jag tror vissa borde finna sin ironi knapp också. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.