gufv (oregistrerad) Postat 14 december 2006 Postat 14 december 2006 (redigerat) inlägg raderat Redigerat 30 mars 2011 av gufv
Tilly Postat 16 december 2006 Postat 16 december 2006 Då ska vi se.. Börjar skönt.. Lite mystiskt sådär, det gillar vi! Dom där blip blop ljuden som är när kicken börjar gillar jag inte, men det är nog en smaksak 😱 gillar den gate:ade paden du har i bakrunden, det blir liksom psykos, man vet inte vilket ljud hjärnan ska tänka på 🙂 Jag hade gärna hört lite mera melodier! Gärna lite jazz stuk kanske, tror jag hade passat denna låt! 😲
gufv (oregistrerad) Postat 16 december 2006 Postat 16 december 2006 (redigerat) Jag har uppdaterat del 2 nu, skurit bort vissa delar(närmare bestämt två hela minuter ;D) och varierat trumkompet en del! lyssna gärna igen. tack soundborn! Redigerat 16 december 2006 av gufv
Fredrika Postat 17 december 2006 Postat 17 december 2006 Mysig låt och jag tycker inte att det skär sig. Det låter sådan där gammal psykedelisk experimentmusik i stil med Don Geesins Pink Floydskiva den där med kossan på. Sånt brukar ju kasta sig mellan bullrigt och drömskt som en sorts pastisch på klassisk romantisk musik. Fast jag gillar inte heller de ploppande tv-spelsljuden. Är det Mario som slår huvudet i en svamp? 😮 Å andra sidan ger ploppen låten karaktär. Hade låten varit min skulle jag byta ut ploppen mot andra ljudeffekter som antingen blandas med låten lite mjukare elller bryter av ännu mer. Låten är inte för lång (säger jag som ju gjorde en 35-minuters låt. Fast den var definitivt för lång).
Pazo Postat 17 december 2006 Postat 17 december 2006 Ja denhär börjar ju asfint! Skulle kunna vara en låt i sig själv bara dedär. med lite sång på. Nu kommer kicken insmygandes...bygga stämning...bygga stämning...men nää. Blev inte så mkt stämning 😮 Fast å andra sidan behövs det inte direkt. men jag tycker låten tappar känslan de hade i början. Dock är den fortfarande skön för det! 😕
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.