Jump to content
Annons

Fl eller inte?


warcraftiii (oregistrerad)

Recommended Posts

warcraftiii (oregistrerad)

Vad ska jag köpa FL eller Cubase?

Jag är inte så avancerad så jag vill ha något som är lätt att använda.

Säg det som du tycker är lättast eller bäst.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

jag tycker att de som tänker påpeka hur "simpelt" "amatör" eller "noob" FL är borde gärna flika in vad det är som FL inte klarar av att göra eller saknas kontra Cubase före de hävdar sig.

Jag tycker FL är en lättanvänd och duglig lösning om du vill pilla musik. Kan inte uttala mig om Cubase för jag har inte provat det. (För jag har klarat mig finfint på FL hittills)

Link to comment
Dela på andra sajter

Helt klart ska du välja FL. Cubase är betydligt mer svårgenomträngligt och du kan göra precis lika mycket - och minst lika bra - musik i FL.

Förmodligen kommer du till och med att göra bättre musik med FL, eftersom du faktiskt kommer att förstå programmet och snabbt bli bättre och bättre och dessutom ha roligt under tiden.

Det är vad jag tycker. 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Cleff (oregistrerad)
Helt klart ska du välja FL. Cubase är betydligt mer svårgenomträngligt och du kan göra precis lika mycket - och minst lika bra - musik i FL.

Förmodligen kommer du till och med att göra bättre musik med FL, eftersom du faktiskt kommer att förstå programmet och snabbt bli bättre och bättre och dessutom ha roligt under tiden.

Det är vad jag tycker. :rolleyes:

Kan jag hålla med om också.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...