Jump to content
Annons

Nog dags för mig med..


DexiL (oregistrerad)

Recommended Posts

DexiL (oregistrerad)

Jag är ganska dålig på detta, men jag försöker ändå. 😄

Jag är en 21-årig gitarrist, systemutvecklare, hobbystudiotekniker och allmänt ljudintresserad.

Har spelat gitarr runt 5-6 år och spelat i bandet Siren de närmsta tre åren. Musiken kan mest beskrivas som arg, sorgsen och hård. Dock med känsla istället för enbart "oljud". 😄

Pluggar och jobbar som systemutvecklare när jag inte sysslar med bandet eller liknande. För er som är intresserade så är det Java som det programmeras i.

Har precis öppnat upp en studio med trummisen i bandet, dock mest för skojs skull. Just nu spelas det enbart in egna låtar, men meningen är väl att kunna erbjuda enkla demoinspelningar åt band för mindre summor.

För övrigt så kan man hitta mig dregglandes över bilar och motorcyklar. Pysslar mycket med billjud och även lite modifikationer av trevliga slag och är allmänt "allätare" av alla sorters bilar. Motorcyklar däremot ska vara Harley eller något custombygge, resten går bort. 😄

Nåja, inte den mest intressanta här kanske, men nu vet ni. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Pluggar och jobbar som systemutvecklare när jag inte sysslar med bandet eller liknande. För er som är intresserade så är det Java som det programmeras i.

Wohoo! Vi kan turas om att undervisa Lynxo i JS. 😳

Välkommen till forumet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Pluggar och jobbar som systemutvecklare när jag inte sysslar med bandet eller liknande. För er som är intresserade så är det Java som det programmeras i.

Wohoo! Vi kan turas om att undervisa Lynxo i JS. 😕

Välkommen till forumet.

JS? Som i javascript? 🙂

Välkommen btw.

Link to comment
Dela på andra sajter

DexiL (oregistrerad)
Välkommen!

jaha, då går väl också min bil bort - en Nissan Primera -94 (finfin)

Nej nej, här går alla bilar hem. Allt kan ju alltid göras snyggare. 😠

Link to comment
Dela på andra sajter

DexiL (oregistrerad)
Pluggar och jobbar som systemutvecklare när jag inte sysslar med bandet eller liknande. För er som är intresserade så är det Java som det programmeras i.

Wohoo! Vi kan turas om att undervisa Lynxo i JS. 😱

Välkommen till forumet.

Hehe, notera att jag skrev Java, inte JavaScript. 😠

Tack allihopa för alla välkommanden! 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...