mathew Postat 15 december 2006 Postat 15 december 2006 Vanligtvis så brukar jag strunta i att posta när jag känner att jag inte har någon form av konstruktiv kritik att komma med. Men eftersom jag är trött, sur, grinig och allmänt irriterad ikväll så tänker jag kommentera ditt alster ändå. Kortfattat - Jag gillar det inte alls, usch. ... Fast majoriteten av de som har skrivit i tråden verkar ju gilla låten, så jag har förmodligen djävligt fel. Du kan glädja dig åt det iaf 😉
ynot Postat 15 december 2006 Trådstartare Postat 15 december 2006 (redigerat) Vanligtvis så brukar jag strunta i att posta när jag känner att jag inte har någon form av konstruktiv kritik att komma med. Men eftersom jag är trött, sur, grinig och allmänt irriterad ikväll så tänker jag kommentera ditt alster ändå. Kortfattat - Jag gillar det inte alls, usch. ... Fast majoriteten av de som har skrivit i tråden verkar ju gilla låten, så jag har förmodligen djävligt fel. Du kan glädja dig åt det iaf 😄 Tackar för ärlig gring okostruktiv kritik, Förstår dig i det du känner o tycker det är bra att du meddelar detta. 😄 VI har alla dagar som vi inte är katter. man vill bara skälla hehe. om det fick dig att få lite utlopp för k9 driften känns det gott Ha det gott ynot 😄 dettta gäller alla som lyssnar ge mig skit om ni tycker det ...jag prövar mig fram 😆 Redigerat 15 december 2006 av ynot
Steffe Postat 15 december 2006 Postat 15 december 2006 Hur fräckt som hellst! Kom att tänka på det gamla bandet November när jag hörde det här, kanske låter galet men så var det. Kör på med den bara, det finns nog många härute som vill ha sånt här. Stefan
ynot Postat 15 december 2006 Trådstartare Postat 15 december 2006 (redigerat) detta inger mod tack Redigerat 15 december 2006 av ynot
dede Postat 16 december 2006 Postat 16 december 2006 Detta kommer du inte undan med, kompis! Det kryllar av bra ideéer och insatser. Kul sång ibland lite Kentafeeling (Stoffe o Kenta du vet). Massor med härlig spontan? kreavitet. Men emellanåt fullständigt bedrövligt. Å andra sidan har jag inte tidigare hört någon på forummet med så ambitiösa mål som du.
ynot Postat 16 december 2006 Trådstartare Postat 16 december 2006 (redigerat) Detta kommer du inte undan med, kompis! Det kryllar av bra ideéer och insatser. Kul sång ibland lite Kentafeeling (Stoffe o Kenta du vet). Massor med härlig spontan? kreavitet. Men emellanåt fullständigt bedrövligt. Å andra sidan har jag inte tidigare hört någon på forummet med så ambitiösa mål som du. tackar behövde lite blåslampa.. it burns tackar 😄 Redigerat 16 december 2006 av ynot
Negod (oregistrerad) Postat 18 december 2006 Postat 18 december 2006 Hmm.. detta är som ett nyjazz orkesterverk. Otroligt mågna skiftningar... Har du gjort någon mer "normal" låt? Skulle vara intressant at höra... Din röst e cool.. Vad har du för inluenser?
ynot Postat 18 december 2006 Trådstartare Postat 18 december 2006 Hmm.. detta är som ett nyjazz orkesterverk. Otroligt mågna skiftningar... Har du gjort någon mer "normal" låt? Skulle vara intressant at höra... Din röst e cool.. Vad har du för inluenser? de flesta andra normala finner du på vassmusic.com INFLUENSER MÅNGA...Maiden Aha Rush Soundgarden depech rage agains the machine primus sonic youth mm Finns en del på forumet under vass... Hälsningar ynot
Negod (oregistrerad) Postat 18 december 2006 Postat 18 december 2006 mmm rage against the machine gillar jag!!!
Negod (oregistrerad) Postat 18 december 2006 Postat 18 december 2006 hr lyssnat på dina "normala låtar" på sidan Tycker om riffen... lite om mixningen... jag upplever att du har aldeles för mycket diskant. du skulle försöka o få ett mjukare sound... men jag tycker låtarna e coola.. riktigt coola tillomed
ynot Postat 19 december 2006 Trådstartare Postat 19 december 2006 hr lyssnat på dina "normala låtar" på sidan Tycker om riffen... lite om mixningen... jag upplever att du har aldeles för mycket diskant. du skulle försöka o få ett mjukare sound... men jag tycker låtarna e coola.. riktigt coola tillomed värmer en frusen själ... 😛
tbruce Postat 6 januari 2007 Postat 6 januari 2007 Starkt, kraftfullt och lite imponerande! Fast jag vet inte om jag gillar det eller inte. 😆
equality Postat 6 januari 2007 Postat 6 januari 2007 Västergötlands Jim Morrison eller vad!? 😄 Hmm, aningen svårsmält, vad vill du säga egentligen? -Lägg upp texten eller vänta... roligare att lägga ihop fragmenten man uppfattar som pusselbitar. Att komma på tanken nåt sånt här är för mig mer imponerande än själva slutresultatet. Men tycker du skulle valt en maj7:a i stället för m7 där alldeles innan trummorna.... det sista var ett skämt... :-)
ynot Postat 6 januari 2007 Trådstartare Postat 6 januari 2007 😄 Maj maj måne Jobbar för till fället lite mera skall beta lite i texten så får vi se. Allt började med ett trumkomp o en vag ide . INtressanta komentarer Tackar.
ynot Postat 14 januari 2007 Trådstartare Postat 14 januari 2007 Starkt, kraftfullt och lite imponerande! Fast jag vet inte om jag gillar det eller inte. 😉 nej det är svårt att veta o kanske inte alltid nödvändigt 😕
ynot Postat 14 januari 2007 Trådstartare Postat 14 januari 2007 (redigerat) Äntligen lite ändringar tyck till... Your browser does not support the HTML5 audio tag Ni får säga vad ni tycker..Bra som dåligt.... Redigerat 14 januari 2007 av ynot
equality Postat 14 januari 2007 Postat 14 januari 2007 Gillar din kompromisslösa attityd. Rätt snyggt när "rytmfabriken" tar form men den lägger sig lik snabbt. Varför då? Tar form igen för att upplösas. Tro mig Tony, jag försöker gilla det här förmodligen för att jag får vibbar 40 år tillbaka till Revolver och Lennons Tomorrow never knows. Spännande är det att lyssna till dina låtar i a f. Önskar jag hade din kraft.
ynot Postat 20 januari 2007 Trådstartare Postat 20 januari 2007 spännade med rytmfabriken får se om jag kan starta upp den igen. Tackar för lyssning. Kraften kommer kraften går... 😆
Emulator Postat 20 januari 2007 Postat 20 januari 2007 Som föregående talare äter även vi korv här. Stjärnkorva kallas det, man trycker ut stjärnor ur falukorv med pepparkaksformat. ett sätt att engagera fyraåringar i matlganing 😳 Tycker detta låter oerhört skoj och bitvis väldigt bra. Ibland funderar man på vad tanken egentligen är, men jag tror att om du får jobba igenom allt med någon slags homogen bakgrund kan det bli hur bra som helst... 😳
ynot Postat 20 januari 2007 Trådstartare Postat 20 januari 2007 tackar för lyssningen. även jag äter korv lång sådan. homgenitet skall lura på detta kan nog funka.. ynot
Stensdotter Postat 20 januari 2007 Postat 20 januari 2007 Nu har jag lyssnat och är färdig för hispan ;-) Din röst räddar allt, den väcker intresset och den är unik. Lite Freddie Wadling-stukpå den (I löv his voice). Galet och helt eget. Kul. Svårsmält. Hmmmm. Skulle inte kunna beskriva den för någon 😄
ynot Postat 21 januari 2007 Trådstartare Postat 21 januari 2007 Känns som ett gott betyg 🙁 Waldling ligger nära hjärtat här med Tackar fär lyssningen ynot
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.