AuDiOToNiC (oregistrerad) Postat 12 december 2006 Postat 12 december 2006 (redigerat) LÅTNAMN:Geronimo ARTIST/GRUPP:AuDiOToNiC GENRE:Techno LÅTLÄNGD:3:57 KOMPOSITÖR:AuDiOToNiC/Claudio Fernandez PRODUCENT:AuDiOToNiC EV. MEDVERKANDE: INSPELNINGSÅR:2006 FORMAT: mp3 STORLEK:3.62 STATUS:Demo FÖRKLARING: Mitt andra demo hoppas ni gillar den??? skriv gärna era komentarer?? Redigerat 14 december 2006 av AuDiOToNiC
DåligtGehör Postat 12 december 2006 Postat 12 december 2006 Helt ok och det svänger och studsar. Lite tjatigt med frasen Geronimo som upprepas. Tycker du kunde utvecklat det. Jag satt och sjöng (inom mig) lite till den och tyckte att den klart tjänade på något mer än lite (mycket) robotröstupprepningar.
AuDiOToNiC (oregistrerad) Postat 12 december 2006 Postat 12 december 2006 Helt ok och det svänger och studsar. Lite tjatigt med frasen Geronimo som upprepas. Tycker du kunde utvecklat det. Jag satt och sjöng (inom mig) lite till den och tyckte att den klart tjänade på något mer än lite (mycket) robotröstupprepningar. ok ska se om jag kan fixa till den lite då, ta bort lite geronimo röster och lägga till nåt grymt sound istället. Men som sagt det är ju bara demos och det är just sånt här jag vill höra från folk så jag kan jobba mer på en sång eller låt. Tack ska du ha!! 😆
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.