Egghuvud Postat 6 augusti 2004 Trådstartare Dela Postat 6 augusti 2004 QUOTE (Henke @ 4 August 2004, 13:53) hjärta - smärta Hitills har jag inte hört en enda låt med just det rimmet, under mina snart 20 år som aktiv musiklyssnare. Jag ska fan skriva en & få den på listorna, nån som vågar sätta emot? Väldigt vanlig inom den kristna musiken. JAg googlade fem minuter och presto: Följ mig, huldaste, uppstungna hjärta, På den väg jag genom öknen går. Låt mig tro, i glädje och i smärta, Finna vila städs vid dina sår. text: Carl Olof Rosenius musik: okänd kompositör Har du var´t ensam, Gud? Helt övergiven, Gud? Då vet du min smärta I kropp, själ och hjärta. Har du var´t ensam, Gud? Musik: Pär Jorsäter Text: Per Harling Det finns ingen som lockat mitt hjärta så underbart Med all din ömhet får du sorg och smärta att sakta försvinna Av Längtan Till Dig by Cajsalisa Så tyvärr. Det är kört för Hjärta - smärta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.