knoege Postat 12 december 2006 Postat 12 december 2006 (redigerat) Fungerar den här låtlänken? Själv får jag bara upp ett fönster med konstiga tecken... Tacksam för kommentarer om ni hör nån musik. Jag har ingen uppfattning längre om hur det låter längre... 🙂 Tror ni på sång till det här, eller är det papperskorgen som gäller...😛 LÅTNAMN: Svip ARTIST/GRUPP: Boyee GENRE: Elektroniskt LÅTLÄNGD: 3.24 INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: MP3 STORLEK: 3196kb STATUS: Skiss 02_Bojje___plingplong.mp3 Redigerat 12 december 2006 av knoege
Light Head Postat 12 december 2006 Postat 12 december 2006 En del kul ljud! Gillar det mesta förutom de ljusare stråkarna vid 0.35-0.40 eller i närheten... Mest det där "di - da - da -daa" Sång är givet! Ser verkligen fram emot en nyinspelning med sång.
knoege Postat 12 december 2006 Trådstartare Postat 12 december 2006 😄 Kul att höra! Är helt med dig i dina åsikter om stråkarna, lite för enkelt eller lite för töntigt kanske.
knoege Postat 14 december 2006 Trådstartare Postat 14 december 2006 😉 Ni är så snälla... Absolut ska det vara sång, men jag funderar ändå på om det håller det här...
ThomasJ Postat 14 december 2006 Postat 14 december 2006 coolt.. Påmminer lite om DAF, har iofs bara hört en låt med DAF men snyggt!
android Postat 14 december 2006 Postat 14 december 2006 Påmminer lite om DAF, har iofs bara hört en låt med DAF men snyggt! Då borde du lyssna på mer DAF! 😕
knoege Postat 15 december 2006 Trådstartare Postat 15 december 2006 Det står några skivor med DAF och dammar i skivhyllan, men jag vet inte om jag håller med där. Det är ingen medveten inspirationskälla i alla fall...(Så tuff känner jag mig inte, hoppade av tyskan i 7:an så jag får väl öva lite om jag ska lägga på nån tysk sång...😏) Riktiga trummor som de använde sig av på den gamla goda tiden däremot kanske vore något...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.