Rogge Postat 11 december 2006 Postat 11 december 2006 (redigerat) Hej 😄 Det här är ett försök på den komersiell hiphopen och vi skulle behöva lite feedback på vad som skulle kunna förbättras? blir tacksam för all sorts feedback! 🙂 EXTERN FUNGERANDE LÄNK ::: Your browser does not support the HTML5 audio tag Childhood__Dont_Stop_feat__Melina.mp3 Redigerat 12 december 2006 av Rogge
MikkeÖland Postat 12 december 2006 Postat 12 december 2006 Musikstil mässigt så låter det här som Hiphop. Jag lyssnar bara på Hiphop i de fallen de spelar det på radion. Vilket inte är så ofta på de kanaler jag rattar in. I vilket fall som helst så reagerar jag inte negativt på låten. Ljud/inspelnings/mix - mässigt låter det klappat klart färdigt. Kanske att Melina( tror jag... den ljusa rösten ) kunde vara en aningens högre. Men det är en petitess. Det låter proffsigt och färdigt. Inget att anmärka på. Låtmässigt får andra bedöma. Jag är mer gammal rock/pop snubbe. / Mikke
monograph Postat 12 december 2006 Postat 12 december 2006 Som sagt klappat och klart super proffsigt är heller ingen hiphop snubbe. Färdigt för MTV skulle jag säga Mycket snyggt jobbat /O
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.