DarkActivities Postat 11 december 2006 Dela Postat 11 december 2006 (redigerat) Hejsan! Jag är i behov av lite nya VST synthar! vore schysst om ni kunde tipsa mig om några! 😄 Tack! Redigerat 11 december 2006 av DarkActivities Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 11 december 2006 Dela Postat 11 december 2006 Välkommen kompis! Om du andvänder sök så kommer du finna en jäkla massa trådar! Peace! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DarkActivities Postat 11 december 2006 Trådstartare Dela Postat 11 december 2006 Välkommen kompis!Om du andvänder sök så kommer du finna en jäkla massa trådar! Peace! Okej tack så mycket! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wikked Postat 12 december 2006 Dela Postat 12 december 2006 Nexus v-station z3ta+ sedan kommer jag inte på mer.. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FoXzy Postat 12 december 2006 Dela Postat 12 december 2006 vanguard 😉 men om du ska satsa ordentligt borde du nog satsa på nexus 😛 verkar jevligt nice reFX-->Nexus<--Vanguard 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nexustwins Postat 12 december 2006 Dela Postat 12 december 2006 reFX-->Nexus<--Vanguard 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Legal Element Postat 13 december 2006 Dela Postat 13 december 2006 köp massive! den rockar pung. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 13 december 2006 Dela Postat 13 december 2006 Om du kan tänka dig freeware så kolla in www.amvst.com. Där finns det en synth som heter Analog Warfare 2 som är lite tuff. IDJ 3-Osc VA ser helt ok ut den med. Finns på samma sida. Har dock inte testat den än. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cloudsurfer Postat 13 december 2006 Dela Postat 13 december 2006 Triangle I och II är freeware och de är grymma. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.