Jump to content
Annons

Tittar någon på Bingo Royale?


bdatony

Recommended Posts

Annons
thrinithan (oregistrerad)

Jag har sett att det stått Bingo Royale i tv-tablån men jag har antagit att det antingen handlar om Bingo-fotografen eller helt enkelt ett bingospel så jag har inte ens bekymrat mig att slå igång TVn eftersom inget av dom två ämnena intresserar mig 😄

Därmed utesluter jag inte att det KAN handla om nått annat men men 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

thrinithan (oregistrerad)
Jag gick i samma gymnasieklass som programledaren (Nisse Edwall). 😉

Åhfan... 😎 var ni bästaste bästisar 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag gick i samma gymnasieklass som programledaren (Nisse Edwall). 😎

Åhfan... 🙂 var ni bästaste bästisar 😉

Mjo nästan! Fast vi umgicks inte sådär på fritiden. Det var ganska få killar i vår klass (8, mot tjejernas 21, wohoo!) så man blev rätt bundis med alla grabsen i klassen. Jag såg upp till honom (på gott och ont), jag såg honom lite som en storebror nästan. 🙂 Jag har både skrattat mig fördärvad med honom och gråtit över hans axel.

Kommer ihåg en gång när vi öppnade fönstrena i klassrummet, som låg på andra våningen med tågperrongen nedanför. Sen vände vi på TV:n och satte på ett serbokroatiskt barnprogram på högsta volym så att det dånade serbokroatiska över hela tågstationen. Alla tittade upp i bestörtad förvåning och jag tror aldrig jag skrattat så mycket förut. 😱

Redigerat av ChromaWoods
Link to comment
Dela på andra sajter

Glaskatten (oregistrerad)
Licenspengar är det... 350 000:- per avsnitt x 20 avsnitt = 7 miljoner....

7 miljoner det är väl ungefär vad en billig svensk långfilm kostar att göra, förra året var det ett flertal sådana som inte en nådde upp till tusen tittare = 10.000 per åskådare...

Tycker själv Bingo Royale är lite småskoj med en del lite fräckare sketcher som de antagligen flesta nte kommer förstå förrän 2009 typ och då kommer bingo Royale få upprättelse....

Link to comment
Dela på andra sajter

totalt supersunk och en skam för vårat land..Mona Seilitz är ju helt väck-sönderkrökad, hon som var så snygg en gång i tiden, nej---lägg ner direkt,här finns inga som helst poänger och hela upplägget luktar sämre än värsta kalkonteatern från någon taskig studiecirkel för totalpuckon!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Glaskatten (oregistrerad)
totalt supersunk och en skam för vårat land..Mona Seilitz är ju helt väck-sönderkrökad, hon som var så snygg en gång i tiden, nej---lägg ner direkt,här finns inga som helst poänger och hela upplägget luktar sämre än värsta kalkonteatern från någon taskig studiecirkel för totalpuckon!!!

Så du fattade ingenting? 2009 för dig då....

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...