Fred Postat 11 december 2006 Postat 11 december 2006 (redigerat) Hej! Jag är ute efter samarbete gällande filmmusiksjobb och har ett mål att kunna komma igång med detta på heltid. Jag vet att konkurrensen är hård men det är bara att ligga i och förmodligen någon gång så skall det väl lossna så småningom. Musiken som jag hittils har skrivit har varit väldigt varierande. Det har börjat med informationsfilmer för olika ändamål såsom NCC, Svensk fastighetsbyrå men det skulle vara kul med någon spelfilm i framtiden. Varmt välkommen in och kolla på länken: Big Freds Filmmusik M.v.h. Fred Redigerat 12 december 2006 av Fred
xylitol (oregistrerad) Postat 9 mars 2008 Postat 9 mars 2008 Hej! Jag är ute efter samarbete gällande filmmusiksjobb och har ett mål att kunna komma igång med detta på heltid. Jag vet att konkurrensen är hård men det är bara att ligga i och förmodligen någon gång så skall det väl lossna så småningom. Musiken som jag hittils har skrivit har varit väldigt varierande. Det har börjat med informationsfilmer för olika ändamål såsom NCC, Svensk fastighetsbyrå men det skulle vara kul med någon spelfilm i framtiden. Varmt välkommen in och kolla på länken: Big Freds Filmmusik M.v.h. Fred fråga på ett filmforum ist. för helvette lol 🥰
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.