Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
Är det du som skrivit texterna? Varför är vissa på engelska? 😕

Texterna är ett hopkok av det som postades i tråden på 99an och dom på engelska är tagna ifrån repspektive tillverkare.

Eftersom min engelska är rätt dålig så skulled et blir rätt fel om jag försökte översätta det.

Så om någon känner sig villig så får den gärna hjälpatill med det!😕

Postat (redigerat)

Tanken att bygga ett arkiv med tips och trix börjar växa.

Kanske man skulle kunna ha lite guider osv som förklarar vissa saker.

Kanske en komigångskola typ som majkens cubaseskola!?

Redigerat av Lådan
604 (oregistrerad)
Postat

Annars tycker jag iden med en sida om ableton vore kul. En på svenska.

Eller om man väntar och ser hur denna studioportal kommer utvecklas. Man kanske kan utveckla den bättre med tips o sånt som du skrivit ner om tex Ableton Live.

Det har ju stått att studioportalen\websidan ska byggas om göras bättre.

tex att man surfar till www.studio.se/ableton och där så är det som en websida om bara abelton o dess tipps och ideer allt som rör just albeton.

Vem vet.

Dr Framtid kanske.

😱

//Kalle

Postat
Annars tycker jag iden med en sida om ableton vore kul. En på svenska.

Eller om man väntar och ser hur denna studioportal kommer utvecklas. Man kanske kan utveckla den bättre med tips o sånt som du skrivit ner om tex Ableton Live.

Det har ju stått att studioportalen\websidan ska byggas om göras bättre.

tex att man surfar till www.studio.se/ableton och där så är det som en websida om bara abelton o dess tipps och ideer allt som rör just albeton.

Vem vet.

Dr Framtid kanske.

😉

//Kalle

jo för fasiken.

Skulle kunna bygga en dedikerad abletonsida med allt om allt o inget typ.

Skulle kunna lägge den på min andra domän/server som förtifället mest ligger o kostar pengar. http://elektroniskmusik.net

skulle kunna bygga den på en mambo.

Det vi behöver då är ett par frivilliga som vill hjälpatill o jobba med sidan eftersom jag har mkt annat o pyssla med!

Är någon intresserad av att medhjälpa så skicka ett PM här så skall vi hittapå nått! 😱

// Thomas

604 (oregistrerad)
Postat

Låter fin fint.

Såg att du nämde det om svenska i en annan tråd. Det vore kul med ett svenskt ableton ställe. Vore kul o se om det visas nått intresse för ett sånt ställe.

Så man får lite snurr på det så det händer saker o inte bara blir dött.

Mambo är super. Jag har byggt våran websida på jobbet. Meckat ett eget template o installerat lite moduler osv. =)

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.