Jump to content
Annons

Mandel potatis


Burnin Sven (oregistrerad)

Recommended Posts

Burnin Sven (oregistrerad)

Fan det är nog lite konstigt för idag 11 December så grävde jag upp sista potatisen, det lackar nog mot ett tropiskt Sverige. Skönt att slippa skotta snö iofs. men på samma gång får man ju sig en tankeställare med tanke på klimatförändringarna och sambandet med den sedan länge galloperande miljöförstöringen. Men marknaden vill ju att vi skaffar fler elförbrukande leksaker som många gånger oxå är tillverkade på ett ganska miljöovänligt och onödigt resursslösande sätt. Typ hur många jävla mobiltelefoner behöver vi faktiskt, räcker det inte med en och att det går att ringa på den that´s it? Slå upp reklamen från elvaruhusen som dom gödslar brevlådan med och räkna hur många nya nallar dom tycker att vi bara måste ha. Snart kommer det en utformad som en gaffel med mugghållare och inbyggd kombinerad talrik och diskmaskin samt med minst fem tillvalsfunktioner varav en då som en snittsigt vakumstyrd toalett man kan koppla på röva när man har tagit sej en bit mat och det ska ut. Ja fan konstigt är det.

Göran

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Var bor ni? Kanarieholmarna?

Här i lund är det runt -10C och 1/2 meter snö!!

I morgon skall jag ta snöskotern till jobbet. Allt är precis som vanligt!

Calle C

Svenska förträgningsförbundet

Link to comment
Dela på andra sajter

Burnin Sven (oregistrerad)
Var bor ni? Kanarieholmarna?

Här i lund är det runt -10C och 1/2 meter snö!!

I morgon skall jag ta snöskotern till jobbet. Allt är precis som vanligt!

Calle C

Svenska förträgningsförbundet

Själv sippar jag en sen kvällspils på Plaja Del Sya ungefär mitt i Östergötland solen går just ner i horisonten och kolibrierna summar så nätt och mysigt, en svag bris i palmerna ja ungefär så och solkyddsfaktor 9999999 miljoner påsmord givetvis 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)

1. En vecka in i oktober och man seglade på havet i T-shirt!

2. Gräset måste klippas i december!

3. Varför köpa vinterdäck?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...