Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej!

Jag har börjat fundera på att köpa ny dator. Och det jag undrar är hur stor skillnaden är mellan en stationär dators prestanda och en bärbar. Kan man jämföra dom direkt med varandra eller är det så att den bärbara behöver lite mer kraft för att motsvara en stationärs prestanda?

MVH //Johan

Annons
Postat

En laptop kan du ju inte köpa nya delar till, eller jo du kan men då blire externa grejor! 😆 jag har alltid haft stationär, och har alltid varit nöjd med det! så jag skulle säga att det lönar sig mest med en stationär. Enligt mig då.

Postat

Jag ångrar lite över att jag köpte en stationär för att jag vill bli mer mobil med mina inspelnings prylar. inge kul o släpa både skärm tangenbort mus och dator låda till replokalen. + ljudkort (rack).

Postat

Nja asså, är det likadana komponenter så ska det ju inte skilja, däremot blir det ju dyrare med en bärbar eftersom dom som regel är mindre och har en skärm.

Postat
jag har alltid haft stationär, och har alltid varit nöjd med det!

jag har alltid haft bärbar, och har alltid varit nöjd med det!

😳😆

Som det kan va.....

drloop (oregistrerad)
Postat (redigerat)
jag blir aldrig nöjd

Håller med!

Redigerat av drloop

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.